wtorek, 17 października 2017

Nienawidzę chamstwa i przemocy

Zaś tu gdzie mieszkam, czyli pod Oleckiem, mam do czynienia z tonami zmasowanego chamstwa, w tym chamstwa i przemocy urzędniczej. Staram się być grzeczna i nikogo nie obrażać bez powodu, ale gdy mam powód, to szlag mnie trafia i kończy się moja poprawność polityczna.

Do pana Daniela Obary nie miałam nic, nie znałam go, dopóki na zlecenie policji nie wśliznął się podstępem na moje gospodarstwo, by mi szkodzić, by mi zrujnować życie, by przemocowo umieścić mnie, bez mojej zgody i bez zgody mojej rodziny, mnie - osobę całkowicie zdrową psychicznie i umysłowo, w zakładzie zamkniętym dla psychicznie chorych i by mi mózg rozpuścić psychotropami i zamienić osobę zdrową - w roślinę.

Podejrzewałam, że jego zleceniodawcy czyli policja olecka - przekupiła go.
Po przeczytaniu jego kretyńskiej opinii na mój temat - jestem pewna, że został kupiony.

Żaden uczciwy, profesjonalny psychiatra, nie używałby takich podstępnych, niegodnych metod przeprowadzenia niby "badań" i nie wypisywałby takich pierdół o osobie, z którą zdawkowo i niechętnie odwracając głowę, rozmawiał ledwo kwadrans na ganku.

Panie Konstanty Radziwiłł, niech Pan mi pomoże! Bardzo proszę, by sprawdził Pan tę beznadzieję tego lekarzyny zwaną szumnie "opinią" z faktami. Tam się nic nie klei, facet wypisuje na mój temat i mojego gospodarstwa banialuki, co gorsza skazuje mnie na więzienie. Niech Pan, Panie Ministrze,   przyjrzy się mojej sprawie. Niech Pan zobaczy co oni mi robią 😭

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!