czwartek, 12 pa藕dziernika 2017

Jest mop i jest moc! 馃槉

Indianka przygotowa艂a si臋 do wzmo偶onej ofensywy w sypialni.
Sypialnia wybielona i z grubsza wyszorowana.
Wymaga jeszcze mozolnego doszorowania, dopucowania i wypolerowania, coby l艣ni艂a jak psu jajca.

By si臋 zmotywowa膰 do tej czynno艣ci, tego masywnego cleaningu, Indianka zaopatrzy艂a si臋 w nowiutkie, seledynowe mopy i szczotki oraz czerwoniutkie wiadro z ociekaczem. Teraz bardziej si臋 chce 馃槉

Brunhilda ma zapowiedziane by nie rusza艂a nowych zabawek Indianki, bo ma ci臋偶k膮 艂ap臋 i ju偶 jedno dobre, 艂adne wiadro z ociekaczem po艂ama艂a. Poza tym Indiank臋 dra偶ni, jak Niemka rusza rzeczy Indianki. Mop u偶yty raz przez Brunhild臋, to mop zbrukany nie tylko brudem, ale i wampiryczno-infantyln膮 aur膮 Brunhildy, kt贸rej Indii nie trawi.

Indianka porz膮dkowa

10 komentarzy:

  1. To Brunhilda na Rancho? Pisalas, ze sie wyprowadzila. Pewnie tesknota z powrotem do Ciebie przygnala.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Przychodzi ze wsi je艣膰 moje warzywa i mnie denerwowa膰 swoim wtr膮caniem si臋 do mojego gospodarstwa i domu 馃榾
      Ale ma艂o jej jest, bo w wi臋kszo艣ci koczuje na zmian臋 w Zawadach i Czuktach, poza tym 艂azi po ca艂ej okolicy za偶ywaj膮c nieskazitelnej, mazurskiej przyrody. W Niemczech takiej nie ma. Nazi艣ci zniszczyli przyrod臋 w Niemczech.

      Usu艅
    2. Indianko, by艂a艣 w Niemczech? Ja tam mieszkam i zieleni jest w br贸d i ... czysto. Samoch贸d po umyciu jest d艂ugo czysty, okna te偶. Jak przyje偶d偶am do Polski to auto na drugi dzie艅 oblepione.

      Usu艅
    3. Moja droga, nic dziwnego, 偶e gdy przejedziesz tysi膮c kilometr贸w jad膮c z Niemiec do Polski, to twoje auto jest oblepione. Gdy nigdzie nie je藕dzisz w Niemczech tylko z domu do pracy na kr贸tkich odcinkach, to nie masz okazji wybrudzi膰 auta.

      Co do zieleni niemieckiej, Brunhilda, od kt贸rej towarzystwa nie mog臋 si臋 uwolni膰, twierdzi, 偶e trwa na Mazurach tak zawzi臋cie, gdy偶 w Niemczech po prostu nie ma takiej dziewiczej przyrody jak tu, w naszej pi臋knej, czystej Polsce 馃挆, a ona lubi dzicz kosmat膮.

      Usu艅
  2. Znajomy Niemiec mowil mi, ze zawsze wie, kiedy przekracza granice z Polska. U nas, na szybie samochodu w trakcie jazdy zaraz rozciapuja mu sie owady. U nich nie. Tam wiekszosc owadow wytrula chemia, a naukowcy alarmuja, ze te co zostaly wkrotce tez beda zdziesiatkowane. Niemieckie rolnictwo jest strasznie napakowane chemia, co sprawia, ze gleba i wody sa tam bardzo zanieczyszczone trujacymi substancjami. A na pozor wszystko czyste, ladne i sterylne.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja nie rozumiem, 偶e nie mo偶na si臋 od kogo艣 uwolni膰.Czy Ty zawsze masz obok takie toksyczne osoby?.



    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zawsze. Takie przyci膮gam, bo jestem za ludzka i za wyrozumia艂a, w ka偶dym cz艂owieku pr贸buj臋 dostrzec pozytywy i z ka偶dym rarogiem pr贸buj臋 si臋 racjonalnie dogada膰, mimo, 偶e czuj臋 dyskomfort.

      Brunhild臋 troch臋 okrzesa艂am, wychowa艂am i nie jest tak tragiczna jak na pocz膮tku, ale to ci臋偶ki charakter.
      Ma tendencj臋 do wchodzenia na g艂ow臋 i narzucania na si艂臋 swojej egoistycznej woli. To choleryczka. Ja jestem opanowana. Trudno mnie wyprowadzi膰 z r贸wnowagi, ale czasem si臋 jej udaje.

      Usu艅
  4. to nie tak. W Polsce po umyciu samochodu na drugi dzie艅 jest ju偶 brudny, a w Niemczech du偶o d艂u偶ej czysty i nie m贸wi臋 tu o owadach, ale kurzu i takim lepkim brudzie. Mo偶e Brunhilda mieszka w jakiej艣 aglomeracji przemys艂owej. Tam gdzie ja mieszkam od dawna nie pal膮 w臋glem, a w Polsce s膮siad mojej mamy uparcie pali 艣mieci i nie tylko on. Kiedy by艂am w g贸rach widzia艂am jak wszystkie odpady plastikowe , foliowe itp posz艂y do pieca w o艣rodku turystycznym. W Niemczech to nie do pomy艣lenia. My艣l臋, 偶e Brunhilda to jaka艣 narkomanka albo co艣 innego jej dolega. Normalna kobieta nie w艂贸czy si臋 w ten spos贸b.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jeste艣 pierdolni臋ta. Brunhilda to wykszta艂cona kobieta po studiach, prawniczka, a nie 偶adna narkomanka. Odreagowuje stresy zawodowego 偶ycia w Niemczech. Tu jej dobrze. Ma spok贸j, zero stres贸w. Regeneruje si艂y. Kocha natur臋, zwierz臋ta, lubi malowa膰, rysowa膰, gra膰 na flecie i b臋benku, uprawia jog臋, p艂ywa w rzece i stawach o ka偶dej porze roku. M贸wi, 偶e Niemcy zniszczyli niemieck膮 przyrod臋 i nie ma u nich tak dziko i pi臋knie oraz naturalnie jak w Polsce.


      Usu艅
    2. Co do palenia plastik贸w to masz racj臋.
      My艣l臋, 偶e to z biedy i braku odpowiedniego wychowania.
      Ja nigdy nie pal臋 plastik贸w i w艣ciekam si臋, jak jaki艣 wolontariusz czy go艣膰 pr贸buje to robi膰 u mnie.

      Usu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!