wtorek, 17 października 2017

Intryganci


Kilka tygodni temu, pracownica opieki społecznej, po otrzymaniu drogą emailową donosu od prawdopodobnie fikcyjnego "Adama Biały", donosu domagającego się umieszczenia mnie w psychiatryku i zaboru moich zwierząt,  intrygantka Ewelina Giedrojć z Kowal Oleckich, przyprowadziła do mnie patrol policji z Olecka i psychiatrę Daniela Obarę z Ełku z zamiarem umieszczenia mnie, osoby inteligentnej, silnej i zdrowej psychicznie i umysłowo, w zakładzie zamkniętym dla obłąkanych.

Za moimi plecami Daniel Obara z Ełku wydał fałszywą opinię psychiatryczną, gdzie zaświadcza swoim nazwiskiem i pieczątką nieprawdę, m.in. pisze o "latających luzem po podwórku lamach". Nie mam i nigdy nie miałam lam!

Giedrojć sporządziła wniosek o umieszczenie mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym, a kierowniczka GOPS Kowale Oleckie, Joanna Kowalewska podpisała. Złożyły ten wniosek do Sądu Rodzinnego w Olecku, w głębokiej tajemnicy przede mną.

Gdy kilka dni temu dzwoniłam do Eweliny Giedrojć i pytałam, czy ten psychiatra, którego przyprowadziła do mnie na gospodarstwo, wydał jakąś opinię na mój temat - stanowczo zaprzeczyła. Na moje niedowierzające dociekania, odpowiedziała zdecydowanym tonem, że "nie ma żadnej opinii i sprawa jest zamknięta". Okłamała mnie, bo w tym samym czasie opinia psychiatry już leżała od wielu dni w sądzie w aktach sprawy założonej przeciwko mnie.

O założonej mi sprawie dowiedziałam się, gdy Sąd zaocznie wydał decyzję za moimi plecami, o przemocowym doprowadzeniu mnie przez policję z Komendy Olecko, na badania psychiatryczne wbrew mojej woli w Ełku, u ojca Daniela Obary, Zbigniewa Obary.

Do tej sprawy nie jest mi wyznaczony adwokat. Postępowanie przeciwko mnie toczyło się bez mojej wiedzy o nim i bez obrońcy, który reprezentowałby mój interes prawny. Moja rodzina też nie została poinformowana o podjętych krokach prawnych, wymierzonych we mnie i moją wolność, bezpieczeństwo i zdrowie.

O całej sprawie dowiedziałam się dopiero po otrzymaniu postanowienia sądu o przymusowym doprowadzeniu mnie przez policję do psychiatry w Ełku.

Wczoraj oglądałam akta. Nadal nie ma przyznanego mi imiennie pełnomocnika. 

Wnioskowałam o mecenasa Adama Ramotowskiego, bo zna mnie i wie, że jestem psychicznie i umysłowo zdrowa, ponadto niekiedy w przeciwieństwie do innych obrońców z urzędu - faktycznie aktywnie broni mnie narażając się lokalnym sędziom i prokuratorom oraz policji, ale do tej pory decyzji sędziego o wyznaczenie mi mecenasa do pomocy prawnej nie ma. Jestem sama, a przeciwko mnie zorganizowany aparat opresji, który za wszelką cenę chce mnie pozbawić domu, wolności, zdrowia, zwierząt i gospodarstwa. 😟😟😟
Boję się o siebie, o moje zwierzęta i majątek... 😟

Potrzebuję pomocy! 😟

Nikomu nic złego nie zrobiłam i nie jestem psychicznie chora!
Te skorumpowane, mściwe bydlaki niszczą mi życie 😧😧😧

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226
PolskaNatura@tlen.pl

13 komentarzy:

  1. I co stara pizdo? Fikasz jeszcze? A to nie koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zablokuj anonimy! Po czytać te gówna.
    Sprawa wygląda poważnie ,nie dasz rady sama ,może ktoś z rodziny mógłby Ci pomóc?
    Nie wiem jak to działa ,ale na siłę nie mogą Cię zamknąć w psychiatryku.Musiałabyś być ubezwłasnowolniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja opublikowałam ten parszywy anonim, by pokazać skalę i chamstwo spisku. W spisku biorą udział urzędnicy i stalkerzy z Facebooka ukrywający się pod fałszywymi nazwiskami. Być może ta strona jest prowadzona przy współudziale urzędników, którzy mi szkodzą także formalnie.

      Usuń
    2. "Ta strona" - miałam na myśli Rancho De Syf na Facebooku.

      Usuń
  3. Trzymaj sie Izko, uwazaj by podczas Twojego przymusowego pobytu w zakladzie nie sprzedali Ci gospodarstwa celem poprawy Twojej sytuacji :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie plany z tego co wiem.
      M.in. okazało się, że za umieszczenie mnie w przytułku na okres zimowy, jakie zaproponowała mi Giedrojć (kazała mi napisać wniosek o przydział miejsca w przytułku) miałby komornik zająć moje konie i gospodarstwo. Zapewne w przypadku umieszczenia w psychiatryku, podobnie by to działało. Być może ubezwłasnowolnią mnie i przejmą zarząd nad moim gospodarstwem, by je sprzedać wbrew mojej woli.
      Bezprawie i kurestwo w pełnej krasie 😟

      Usuń
    2. Anonimie, uważasz, że unikania płacenia zobowiązań jest OK?Jak nie chce po dobroci to będzie pod presją.

      Usuń
    3. uwazam ze Polskie Panstwo jest troche porypane kazdy na interes. Komornik sprzeda cale to jej gospodarstwo - powiedzmy ze pojdzie za sama ziemie 10ha 35tys za hektar - powinno wyjsc 350tys. komornik sprzeda to za 100tys koledze z czego sobie potraci 15% posplaca prad wode krus i jeszcze wyjdzie ze ta bedzie wisiec bo kasy nie starczy.
      Izo kombinuj bo Cie wykolesiuja.

      Usuń
  4. przepisz gospodarstwo na rodzicow i popros ich o sporzadzenie testamentu ze dostaniesz gospodarke.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prostując trochę błędy prawne, które pojawiły się w komentarzach. Zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia psychicznego z dnia z dnia 19.08.1994 istnieje możliwość skierowania na leczenie psychiatryczne bez zgody pacjenta. Skierowanie takie dzieje się na podstawie postanowienia sądowego i tylko i wyłącznie w wypadkach, gdy dana osoba zagraża życiu własnemu lub innych osób lub gdy nie jest w stanie zaspokoić własnych podstawowych potrzeb życiowych. Badanie takie trwa zazwyczaj 6 tygodni, ale może być przedłużone przez Sąd wielokrotnie. Rozprawa o przyjecie takiego pacjenta do szpitala powinna obyć się w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia wniosku. Wniosek taki składa najczęściej lekarz psychiatra po uprzednim zbadaniu pacjenta. Pobyt pacjenta na oddziale psychiatrycznym jest bezpłatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakrycznie. Nie jestem niebezpieczna dla innych ani dla siebie i funkcjonuję o własnych siłach, ale będą kłamać, że jest inaczej, byle tylko mnie unicestwić. To źli, podli ludzie bez sumienia. Jeśli zostanę tutaj, na pewno mnie zniszczą. Już mi rujnują życie. Żyję w ciągłym stresie przez te skorumpowane kanalie 😟😟😟

      Usuń
    2. Skurwysyny zamkną mnie na 6 tygodni i zapierdolą moje zwierzęta 😧😧😧

      Usuń
    3. "istnieje możliwość skierowania na leczenie psychiatryczne bez zgody pacjenta (...) gdy nie jest w stanie zaspokoić własnych podstawowych potrzeb życiowych."
      To chyba jakis zart! Jak mozna skierowac kogos na leczenie psychitryczne, bo nie jest w stanie zaspokoic swoich potrzeb zyciowych?

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!