wtorek, 26 września 2017

Pawłowicz o projektach prezydenta: Zasmuciły mnie

- Pan prezydent przedstawił propozycje, które są w istocie blokadami o charakterze proceduralnym - powiedziała posłanka Prawa i Sprawiedliwości Krystyna Pawłowicz, odnosząc się do prezydenckich projektów reformujących wymiar sprawiedliwości.– Do w...

DoRzeczy - 25 września 2017

http://a.msn.com/r/2/AAss5Yb?a=1&m=PL-PL

Mnie nie zasmuciły, bo byłam pewna już dwa miesiące temu, że celem jego działania jest zablokowanie niezbędnej reformy wymiaru niesprawiedliwości. Jako poszkodowana przez obecny wymiar niesprawiedliwości nienawidzę Dudę i nigdy mu nie wybaczę podłości, którą mi wyrządził 😣
Mowy nie ma, abym na typa po raz drugi zagłosowała. Głosowałam na niego tylko dlatego, że miał poparcie PiS.
Prezydentem powinien być Jarosław Kaczyński lub Zbigniew Ziobro.
Duda to totalne rozczarowanie i kolosalny błąd polityczny PiSu. Zbuk. Zgniłe jajo, które skaziło odbudowę zniszczonego przez komunistów państwa.

Lechija

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!