sobota, 23 września 2017

Konsultacje społeczne w sprawie kształtu przyszłej konstytucji

http://radioszczecin.pl/1,360100,konsultacje-spoleczne-w-sprawie-ksztaltu-przyszl&s=1&si=1&sp=1

Ja chcę by Konstytucja gwarantowała podstawowe prawa i wolności i by żaden przepis nie mógł tego prawa podważyć.

1. Zagwarantowanie prawa do własności.
2. Nikt nie ma prawa wyrzucić mnie z mojego domu, zabrać mój dom, nałożyć na mnie jakąkolwiek karę, która pozbawiłaby mnie domu i możliwości mieszkania w nim.
3. Nikt nie ma prawa narzucać mi jak i z czego ma być zbudowany mój dom.
4. Zakaz opodatkowania wody, ziemi, powietrza, upraw, zwierząt.
5. Nikt nie ma prawa mi zabrać moich zwierząt.
6. Nikt nie ma prawa zabrać rodzinie dziecka.
7. Nikt nie ma prawa zmuszać mnie do płacenia ubezpieczenia i innych podatków.
8. Żaden funkcjonariusz nie ma prawa się znęcać nad cywilem.
9. Ciało kobiety należy do niej i ona decyduje co z nim robi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!