czwartek, 31 sierpnia 2017

Wniosek o udzielenie pomocy


Prokurator Generalny
Pan Zbigniew Ziobro
Prokuratura Krajowa
ul Rakowiecka 26/30
02-528 Warszawa

wnioski@ms.gov.pl

Wniosek o udzielenie pomocy

Czuję się zagrożona oleckim układem policyjnym.
Obawiam się, iż szykuje się zamach na moją wolność, inwentarz oraz moje gospodarstwo. Podejrzewam, że jest aktualnie intensywnie fabrykowana dokumentacja, mająca na celu uwięzienie mnie w szpitalu dla psychicznie chorych.

Opieka społeczna napisała wniosek do Weterynarii Powiatowej w Olecku, by ta przeprowadziła kontrolę w moim gospodarstwie i wystawiła opinię.
Sądzę, że intencją opieki społecznej w Kowalach Oleckich, jest grabież moich zwierząt. Moje zwierzęta są zdrowe, piękne, zadbane. Mają stały dostęp do pastwisk i wodopoju. Hoduję je i dbam o nie od wielu lat. Nie ma żadnych podstaw do nasyłania na mnie niezliczonych kontroli i komisji.
Czuję się przez lokalny układ nękana i osaczana. Dostaję wiele anonimowych wulgarnych pogróżek, gdzie jestem straszona umieszczeniem w psychiatry ku, zaborem zwierząt i mojego gospodarstwa.

Jestem normalną, porządną osobą. Imputuje mi się chorobę psychiczną, której nie mam. Nie jestem, ani nie byłam nigdy chora ani psychicznie, ani umysłowo. Nigdy nie byłam leczona psychiatrycznie. Nigdy nie zdiagnozowano u mnie żadnej choroby psychicznej, ni umysłowej.
Wprost przeciwnie, zawsze miano mnie za osobę wysoce inteligentną i kulturalną, kreatywną, wręcz geniusza. Byłam chwalona przez moich nauczycieli i stawiana za wzór (przez: polonistę, historyka, profesora anglistyki, germanistę). Nigdy nikt nie podważał mojej wiarygodności, dopóki w drogę nie weszła mi policja.

Proszę o pomoc, bo dzieje mi się krzywda. 😩😩😩
Obawiam się o swoje życie, wolność, inwentarz i majątek.
Jestem ofiarą nikczemnej zmowy lokalnego, lewackiego układu, który mnie krzywdzi od lat i chce mnie się pozbyć za wszelką cenę i ukraść co moje.
Te łachudry rujnują mi życie 😢😢😢😩😩😩

Izabella Redlarska
511945226
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Woj. Warmińsko-Mazurskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!