czwartek, 13 lipca 2017

Lis i Kurski ogłaszają koniec demokracji. "Żadnych okupantów tym razem. To my sami"

Są wakacje. Ludzie wygrzewają się na plaży, grillują i piją piwo. Ale nad krajem słońce zachodzi. Kończy się najlepsze 27 lat historii demokratycznej Polski. Zaczyna się autorytaryzm – taką przerażającą wizję kreśli na łamach "Gazety Wyborczej" Ja...

DoRzeczy - 13 lipca 2017

http://a.msn.com/r/2/BBEkmOi?a=1&m=PL-PL

Lis, ja pierdolę tę waszą postkomunistyczną, PRLowską pseudodemokrację, gdzie policja rozwala mi drzwi do domu (i nie płaci za szkody), po to tylko, by zawieźć mnie na przymusowe sądowe testy w związku ze sprawą o uzasadnione wezwanie policji do awanturującej się matki policjanta. 😈

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!