środa, 19 kwietnia 2017

Paczuszka dla Brunhildy

"Your mother doesn't love you. You have received a very little parcel from her". - zauważyła Indianka, widząc maleńką paczuszkę z Niemiec, przywiezioną dziś przez listonosza.

"Moja mama mnie kocha. Dostałam znacznie większą paczkę świąteczną, niż ty" - dogryzała Brunhildzie Indianka. Brunhilda i Indianka czasami sobie dogryzają. Dzisiaj była okazja, żeby dogryźć Brunhildzie ;)
Tak się przechwalała, że matka jej wielką paczkę na święta przyśle, a tu maleńka, spóźniona paczuszka 😝😝😝

Łaskawie wam blogująca, zawsze prawdę mówiąca, Święta Lady Isabelle vel Indianka 😇😇😇

5 komentarzy:

  1. A kto wypisywał niedawno, że Brunhilda wyjechała w nocy.... !!!!???? Tracisz wiarygodność nieustannie nam blogująca. ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha! 😁😁😁
    Nic nie tracę. Nie napisałam, że wyjechała, lecz, że się wyprowadziła :) Napisałam prawdę :)

    Faktycznie, wyprowadziła się z domu do stajni na jedną noc :)
    Parę dni później wyprowadziła się także z Rancho i spała w szopie na wsi, u sąsiada, bo taką miała fantazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie bylo to fajne, chyba ze powiedziane dla tzw jaj.
    A Brunhilda czasem tam ni ma jakiego kawalira we wsi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brunhilda bywa złośliwa. Wskazane, by jej utrzeć nosa od czasu do czasu ;)
      Kawalira chyba ni ma. Zaprzecza, pytana :)

      Usuń
  4. Jak tam przebiegają przez Ciebie przesłuchania?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!