niedziela, 23 października 2016

"Nie pracujesz - nie jesz!"

Tak, darmozjady. Nie pomagasz na farmie, to karmić cię na mój koszt nie będę.
Żaden punkt regulaminu CouchSurfingu nie zobowiązuje hostów, ani nie nakłania hostów do darmowego karmienia obcych. Nie ma takiej opcji.
Jeść owszem możesz, za swoje pieniądze - kupić jedzenie i zjeść ile chcesz.

Wam się pomagać nie chciało. Izka proponowała ledwo 2 godziny dziennie pomocy za całodzienne wyżywienie dwóch osób przez dwa tygodnie.
Już będąc na miejscu. Przed przyjazdem były zupełnie inne uzgodnienia.

Nie zgodziłam się karmić ich na mój koszt za ledwo dwie godziny pomocy.
Nie miały kasy na jedzenie, bo całą kasę przepiły na paradzie gejów w Berlinie, zanim do mnie spłukane z dwutygodniowym opóźnieniem dotarły, więc niechętnie, ale zgodziły się na 5 godzin pomocy dziennie. Wyszukałam im jakieś zajęcie. Wycinały krzaki przez 2 dni (10 godzin) które pilarz by wyciął w pół godziny.

Nie chciało im się robić, padało, więc czwartego dnia wyjechały.
Za nieudane wyłudzenie dwutygodniowego, sponsorowanego urlopu na Mazurach, zemściły się donosami.

Za wystawienie im na CouchSurfingu negatywa za donosy - rozpętały przeciwko mnie wściekłą, nienawistną nagonkę w internecie i powiecie.

Stąd strona Rancho de Syf na Facebooku z milionem urągających mi wpisów.
To ich robota. Lesb Marty Piotrkowskiej i Izki Urbaniak vel Rancho de Syf, plus niespełnionego żigolo, Bernarda Sobolewskiego vel Rad Mazurski i jego wściekle zazdrosnej i mściwej baby, Anny Moniki. To trzon ekipy tego paszkwila.

Indianka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!