sobota, 22 października 2016

Lesby dalej nakręcają nagonkę przeciwko Gospodyni, która ich ugościła

Krakowskie lesbijki dalej nakręcają nagonkę przeciwko Gospodyni, która ich grzecznościowo ugościła poprzez CouchSurfing 4 lata temu. Jedna z nich, tj. Marta Piotrowska, jest praktykującą lekarką i nadużywa statusu lekarza, dla prywatnej zemsty.

Marta Piotrowska publicznie pomawia Gospodynię o chorobę umysłową. Taka osoba powinna zostać zawieszona w zawodzie lekarza. Powinno się jej odebrać licencję. Ona postępuje niezgodnie z etyką lekarską. Złamała przysięgę lekarską, która nakazuje lekarzom nie szkodzić. Jej zachowanie i postępowanie jest niegodne stanowiska lekarza.

Lekarka Marta Piotrowska nigdy mnie nie leczyła, nigdy nie badała, nigdy nie była moim lekarzem (i zapewniam, że nigdy nim nie będzie). Nie życzę sobie, by z niskich pobudek, jakimi są zemsta i chęć zlinczowania, ta dziwna kobieta rozpuszczała na mój temat pomówienia po internecie.

Zaburzone, nienawistne homoseksualistki nadal rozsiewają swoje kłamstwa i pomówienia po internecie, nakręcając spiralę nienawiści do mnie.

Nie mam żadnego "konfliktu z prawem", nie "zaniedbuję  zwierząt" ani nie "zaniedbuję gospodarstwa". Nie "oszukałam mnóstwa ludzi w różnych serwisach".

Mój dom nie jest "ruiną", choć wymaga kapitalnego remontu. Do ruiny to mu daleko.

To te lesbijki z chorej zemsty rujnują moją reputację od 4 lat, szkodząc mi wszędzie, gdzie się da.
To lesbijki oszukały mnie, wyłudzając ode mnie darmowy pobyt, pod warunkiem nie sprawiania problemów. Wykorzystały mnie i moje Rancho na darmowy urlop, a w "podzięce" prosto z Rancha polazły składać liczne donosy na mnie, szkodząc mi jak tylko mogły. Robią to nadal.

To podłe, niewdzięczne pasożyty, leniwe kluchy liczące na dwa tygodnie darmowego pobytu na moim Rancho.

Zdradzieckie, fałszywe, obłudne dziwolągi, które lubują się w składaniu donosów na ludzi, którzy im wyświadczyli grzecznościową przysługę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!