niedziela, 23 października 2016

Dane osobowe





Ty lekarko Marto Piotrowska wielokrotnie podałaś moje dane osobowe na swoich paszkwilach, które stworzyłaś specjalnie po to, by mnie obrażać, szykanować, wyszydzać i linczować. Wszyscy dokładnie wiedzą o kim piszesz, bo postarałaś się o to, by mnie dokładnie zidentyfikować i opisać, więc nie pal głupa. Czynnie udzielasz się na stronach i forach zaangażowanych w nagonkę na mnie, opluwanie i linczowanie mnie. Jesteś inicjatorką i motorem tej nagonki i hejtu. Opluwasz mnie publicznie na międzynarodowych portalach.
Szargasz moje dobre imię.

Ty sama jesteś osobą publiczną, publicznie podałaś swoje dane osobowe, miejsce zamieszkania i pracy. Swoją drogą szpital w którym pracujesz tj. Szpital Uniwersytecki w Krakowie, nie cieszy się dobrą opinią. Nie dziwi mnie to, skoro przyjmuje do pracy osoby pozbawione zasad moralnych i etyki lekarskiej takie jak ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!