czwartek, 4 sierpnia 2016

Wara od mojego gara!


Zgodnie z poniższym przepisem, kto wtargnie na moje gospodarstwo bez mojego indywidualnego zaproszenia lub mojej zgody, poniesie tego czynu konsekwencje.

Moje gospodarstwo jest ogrodzone, oznakowane tablicami zakazującymi wstępu, więc wara od mojego gara!

Korzystając z zagwarantowanego mi przez Konstytucję prawa do swobody gospodarczej, polegającej na dowolności transakcji, to ja decyduję i wybieram, kogo zaproszę do siebie na bezpłatne lub płatne wakacje.

Żadna nachalna, złośliwa, dokuczliwa menda nie ma prawa mi niczego narzucać, a tym bardziej nachodzić mnie i moje gospodarstwo.

Naruszenie miru domowego (art. 193 k.k.)

Zgodnie z art. 193 k.k.kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu, pomieszczenia albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!