poniedziałek, 28 marca 2016

Walka z zalegalizowanym bezprawiem

Będę publikować wszystkie wyroki i postanowienia sądu oraz moje wnioski dowodowe, aby każdy mógł ocenić, czy sąd działa prawidłowo i zgodnie z prawem i procedurami, logiką i etyką.
Trzeba sobie postawić pytanie, czy taki sąd jest nam potrzebny?

Sygnatura Akt II W 800/15 SR Olecko "bezzasadne wezwanie policji"

Sąd Rejonowy w Olecku
II Wydział Karny
ul. Osiedle Siejnik I 18, 19-400 Olecko
tel.87 523 06 40, fax 87 523 05 99
karny@olecko.sr.gov.pl 
boi@olecko.sr.gov.pl

Wniosek o ponowne badanie psychologiczne

Wnoszę o ponowne badanie psychologiczne z innym psychologiem niż pani Marta Bratko, gdyż ta pani oparła swoje przypuszczenia na mylnych założeniach, tj. wymyśliła, nie mając nawet podstawowych badań fizycznych mojego mózgu, w ręku, że rzekomo mam uszkodzony mózg. Otóż pomyliła się, a swój wymysł wzięła z sufitu. Co gorsza, oparła na nim swoją mylną teorię.

W sprawie giżyckiej na mój wniosek złożyła w związku z tym stosowne wyjaśnienia podczas przesłuchania w sądzie w Giżycku do sprawy: II K 442/13.
Niestety, jej sprostowanie nie znalazło się w wystawionej wcześniej opinii psychiatryczno-psychologicznej. Nie zostało też w niej skorygowane później.

Na tejże nieskorygowanej opinii oparł opinię do sądu w Olecku do sprawy II W 1011/15 i II W 800/15 pan psychiatra doktor Kulinek. Nie naniósł do tej pierwotnej opinii poprawek. Nie przypomniałam mu o nich, bo nie myślałam o tym roztrzęsiona wyczerpującą jazdą do Węgorzewa przy objawach choroby lokomocyjnej. Nie badał też mnie na nowo ani psychiatrycznie ani psychologicznie, bo źle się czułam po uciążliwej jeździe w klatce ze skutymi rękoma kajdankami na trasie Czukty - Olecko dnia 16 października 2015 roku na zarządzenie sędzi Dil, a w wykonaniu policjantki Marty Bachurskiej i dzielnicowego Pawła Warsiewicza, których to pani sędzia Dil rozgrzeszyła później, z moim zdaniem, niewłaściwego traktowania osoby eskortowanej (wiedząc o problemach z oddychaniem i chorobie lokomocyjnej wsadzili osobę wrażliwą do dusznej klatki i skuli kajdankami, a także zabrali telefon czym uniemożliwili jej powiadomienie rodziny o aresztowaniu i zorganizowanie opieki do zwierząt na czas aresztowania i wywiezienia czy wezwania pogotowia podczas zasłabnięcia, które miało miejsce podczas tej jazdy), jak także jej drzwi wejściowych do jej domu (rozwalonych przez tę dwójkę policjantów co nie zostało zbadane przez wnioskowanego przeze mnie biegłego, albowiem organa ścigania nie uwzględniły mojego wniosku o wyznaczenie biegłego, także pominęły zeznania mojego świadka potwierdzającego zniszczenie drzwi).

Chcieliśmy jak najszybciej zakończyć to badanie i tak się stało. Pan doktor z dobroci serca dał mi tabletki przeciwwymiotne, a na odchodnym 20 zł na powrót do domu, bo ci policjanci (w tym Piotr Kasprzyk) którzy wywieźli mnie z Olecka do Węgorzewa, tj. 60 km od mojego domu, nie poczekali na mnie nawet pół godziny. Na bazie starego badania doktor Kulinek dopisał tylko kilka nowości, a rdzeń opinii psychiatrycznej z błędną opinią psycholożki niestety pozostał.

Koniecznie trzeba tę opinię pani psycholog Marty Bratko zweryfikować, albowiem pani sędzia Dil z Olecka pod pretekstem tej poronionej opinii psycholożki wydała na mnie wyrok skazujący w sprawie II W 800/15, całkowicie pomijając moje zeznania.

Czuję się zagrożona, że ta nieprofesjonalna opinia wpłynie na wyrok w każdej kolejnej sprawie, dlatego zdecydowanie domagam się jej zweryfikowania.

Albowiem faktem jest, że zimą, na początku roku 2015 byłam poddana profesjonalnemu badaniu mózgu na podstawie tomografii komputerowej w Kętrzynie.
Dowód: płyta CD i diagnoza pisemna w formie zaświadczenia.

Tomografia komputerowa nie wykazała żadnych uszkodzeń w obrębie OUN.
Pan doktor, który mnie wówczas badał głośno i donośno oświadczył z całym przeświadczeniem i werwą, że jestem zdrowa na mózgu niczym "rybka" i z czystym sumieniem wypisał mnie do domu.

Zatem teoria pani psycholog Marty Bratko jakobym miała zmiany w obrębie OUN i wysnute na tej podstawie przypuszczenia
o megalomanii i paranoi itp. bzdurach zostały podważone i obalone.

Jestem prawidłową, świadomą, zdrową zarówno psychicznie jak i umysłowo, szczerą i asertywną jednostką o wysokim współczynniku przenikliwej inteligencji i silnym poczuciu prawości i sprawiedliwości. Potrafię nadzwyczaj sprawnie rozumować zarówno logicznie, analitycznie, jak i syntetycznie, co sprawia, że widzę machloje innych jak na dłoni.

Nie chcę obrazić sądu, dlatego nie powiem co myślę o wyroku w sprawie II W 800/15. Sędzia Dil sama wie co zrobiła.

Z wyrazami szacunku,
Indianka

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!