czwartek, 8 października 2015

Przekładaniec

To był ciekawy dzień. Indianka spotkała dziś dobrych i złych ludzi. Zaistniał prawdziwy przekładaniec rodzajów ludzi:
dobry, dobry, dobry, wrogi, nieprzyjazny, nieprzyjazny, nijaki, dobry, dobry, chamski, dobra, bardzo dobry.
W sumie bilans na plus.

Zmarzła i uchodziła się, ale szybko trafiła do domu i jest już w łóżku. 

Rano pojechała do sądu do Giżycka. Zeznawał ostatni świadek.
Trochę nie pamiętał szczegółów zdarzeń z pamiętnego napadu na Indiankę i wleczenia ją na pogotowie, a potem na komendę, ale w sumie zeznał na korzyść Indianki i potwierdził jej wersję zdarzeń w tym jedną bardzo istotną rzecz: 
POLICJANTKI ZNAŁY TOŻSAMOŚĆ INDIANKI! 

Zatem nie było podstaw do aresztowania. Aresztując bezpodstawnie Indiankę dopuściły się nadużycia władzy.

Świadkowie Indianki też to potwierdzili, mało tego, w odniesieniu do zachowania policjantek wobec Indianki użyli opisu: "karygodne!" - moc tego sformułowania mówi sama za siebie. Potwierdzili też, że Indianka nie była agresywna, że była spokojna i po prostu stanowczo domagała się zwrotu swojego psa.

Wersję Indianki, że tożsamość Indianki była znana wszystkim pracownikom schroniska oraz przybyłym na interwencję policjantkom potwierdzili bezwiednie także wrodzy świadkowie strony przeciwnej która zagarnęła suczkę Indianki. Po prostu wygadali się niechcący ;)

Reasumując nie było żadnych podstaw do zatrzymania, a samo zatrzymanie było samowolnym, bezczelnym nadużyciem dwóch policjantek z Giżycka.

Indianka spodziewa się umorzenia sprawy przeciwko niej, 
ale trzeba jeszcze kilka sprzecznosci zeznań wyjasnic i oczywiscie to Sędzia wyda postanowienie w tej sprawie jak i sam wyrok.

Jeśli Indianka wygra sprawę z Policją będzie chyba pierwszą osobą w Polsce której się ta sztuka udała. Przeciętny człowiek z reguły nie ma szans na wygraną z Policją. Indianka jest nieprzeciętna, więc może dzięki temu sprawiedliwość zatryumfuje? Oby!

11 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że zaszczepiłaś psy, bo jak nie, to może być krucho... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... Następny podpierdalacz. Wy macie coś z głowami nie tak.
      Wasza podłość jest nie tylko wkurzająca, ale i żenująca.
      Tylko larwy najgorszego pokroju zniżają się do takich niskich świństewek.
      Lepiej się poczujesz szkodząc mnie i moim zwierzętom?
      Jeśli przy okazji kolejnej kontroli kontrolerzy-bazyliszki wypatrzą jakiegoś haka na mnie i wlepią mi mandat np. 200 zł - to wiesz że moim pieskom i kotkom odbierzesz tym samym karmę bo przez ciebie zwierzaki będą głodowały? Zamiast im kupić porcje rosołowe będę musiała zapłacić karę.
      Oto ci chodzi? By zwierzęta głodowały?
      Naprawdę takie rzeczy poprawiają ci nastrój?
      Jesteś osobą zaburzoną, chorą z nienawiści do ludzi i zwierząt.
      Może pora na doktora?

      Usuń
    2. Indianko, przecież to żart... Bardzo agresywnie reagujesz.

      Usuń
    3. Mam mocne powody by tak reagować. Liczne donosy pedałów z netu i następujące po nich upierdliwe kontrole.
      Też byś się wściekł, więc nie żartuj sobie w ten sposób.

      Usuń
    4. Ale to nie ja. Ja bym ci takich niestosownych żartów nie pisał. Mam jeszcze rozum i godność człowieka.

      Usuń
  2. Indianko jak wygrasz z POlicją - to stawiam Ci szampana ! Jesteś pewna swego zwycięstwa - czy nie za wcześnie ten tryjumf ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że racja jest po mojej stronie i że potrafię to udowodnić.
      Nie jestem zaś pewna jaki werdykt wyda sąd. Sędziowie bardzo dowolnie potrafią interpretować fakty, zeznania itp. zwłaszcza w sprawach gdzie stroną jest policja. Niekiedy wbrew logice i zwykłej ludzkiej przyzwoitości.
      Ja wiem, że zostałam fałszywie oskarżona przez nieuczciwe policjantki.
      Muszę to udowodnić sądowi. Niezbicie udowodnić tak by sąd nie mógł moich dowodów podważyć.
      Zauważyłam pewne groźne manipulacje fragmentami zeznań moich świadków. Muszę to wyjaśnić, bo to poważne przekłamania na moją niekorzyść. Niestety, nie byłam obecna przy ich przesłuchaniach z racji dużej odległości. Na dosłuchanie jednak pojadę by dopilnować prawidłowości przesłuchań i nie dopuścić do jakichkolwiek machlojek. Tu chodzi o moje życie! Nie chcę by jakaś urzędowa kanalia nasrała mi w papierach. Nie chce mi się, ale muszę jechać na południe Polski by mieć oko na pracę tamtejszego sądu.

      Usuń
  3. Indianko, pytanie o zaszczepienie psów nie miało w sobie nawet cienia złośliwości / podłości, żadnego negatywnego zabarwienia. Po prostu. Z ciekawości. Z chęci pomocy. Jest tu więcej osób życzących Ci dobrze, których nie zauważasz, doszukując się w ich wypowiedziach ukrytej bądź jawnej nienawiści. Uwierz mi.

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę by takich pytań i dociekań nie było, bo zaraz za nimi idą donosy na mnie.

      Usuń
  4. Kochani - Indianka ma rację - odpuście sobie z tymi psami - co Was obchodzą czyjeś zwierzęta . Powinniście się cieszyć że komuś chce się jeszcze nimi opiekować - Indianka jak o sobie pisze to cytuję "Dziewczyna czysta i przezroczysta niczym na suszarce szklanka" i takie osoby trzeba szanować . I po co chcecie sprawiać kłopoty nasyłając tych kontrolerów - jakieś kary jeszcze do tego - dajcie spokój. Dziewczyna nie ma światła to znaczy prądu elektrycznego pewnie siedzi po ciemku i w tym zimnie a Wam się marzy podkablowywanie. Jak wam nie wstyd. Powinniście wspierać ją choć dobrym słowem - kto by widział czy słyszał żeby tak ciągać po Polsce w tych sprawach sądowych - nawet nie pomyślicie że Indianka będzie musiała pewnie zostawić zwierzęta same jak pojedzie na te południe Polski - kto wtedy zaopiekuje się jej zwierzętami bezduszni egoiści ! Na szczęście Indianka nie jest przeciętna tak jak te policjantki czy różni sędziowie i da z Wami wszystkimi radę - a jak będziecie podskakiwać to Czarunia i Sabunia pokażą wam na co je stać - jak teraz już podduszają kury Indianki to niedługo samym wzrokiem będą siać postrach u wrogów Indianki . Więc Indianko nie przejmuj się tymi co ci tak piszą o tych szczepieniach - sami się powinni zaszczepić - jesień blisko a więc dobry okres na szczepienia !

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!