czwartek, 15 października 2015

Prządka i dziergaczka poszukiwane

Poszukuję prządkę i zarazem osobę dziergającą fantazyjne swetry.
Powierzę tej osobie swoje runo z owiec rasy wrzosówka celem uprzędzenia grubej nici do wydziergania długiego, rozpinanego swetra z kapturem i frędzlami u dołu. Zależy mi na grubym, wyrazistym splocie, chętnie fantazyjnym. W zamian za usługę oferuję dodatkową porcję przepięknej i ciepłej wełny do przędzenia na tłusto (runo z naturalną lanoliną). Posiadam wiele ciekawych barw i odcieni runa.
Jestem też zainteresowana wydzierganiem dla mnie z mojej wełny skarpet, czapy, komina, rękawic, szala. Te drobniejsze artykuły mogą być wydziergane ze średniej grubości nici. Zapraszam do współpracy.
Kontakt:
Tel. 511945226
runo.runo(@)tlen.pl (usunąć nawias)
Pozdrawiam,
Indianka :-)

8 komentarzy:

  1. no tak. ') cała Indianka. zrób za mnie.
    naucz się kobieto przędzenia i robótek na drutach. na przyszłość jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypraszam sobie. Ty NIC za mnie nie robisz. NIKT NIC za mnie nie robi.
    Przejmij moje obowiązki na farmie i zobacz czy ci starczy czasu, siły i energii by jeszcze prząść i dziegać.
    Ale jakżeś taka chętna by uczyć mnie przędzenia i dziergania - zapraszam. Chętnie się nauczę czegoś nowego i uprzędę swoje runo samodzielnie. Jeszcze chętniej wydziergam sobie wielkie, ciepłe swetrzysko :-)
    To kiedy zaczynasz mnie uczyć prząść? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie moje życie. ja go nie wybrałam. na you tubie można znaleźć filmy instruktażowe. nie piszę tego złosliwie, ale najlepsza jest zasada-umiesz liczyć, licz na siebie. to samo tyczy trenowania koni. za to się płaci. jak i za całą resztę. w pełni rozumiem, że nie jest Ci lekko.ale są domy samotnych matek, są ośrodki dla bezdomnych-choć to odradzam. może tam znalazłabyś kogoś do pomocy za dach nad głową i pokarm.

      Usuń
    2. Lu, proszę cię idź na blog achałtekina i jemu doradzaj.
      Zaśliniłaś mu cały jego blog od podlizywania się a on zajeździł żonę, potem gosposię by wylądować w ramionach bogatej baby która mu dom buduje i konie trenuje.

      Błagam cię zejdź ze mnie bo ja doprawdy mam na głowie i mych barkach całą gospodarkę i zwierzęcą liczną menażerię i na prawdę nie mam ochoty czytać takich durnych komentarzy jak twoje.

      Usuń
    3. LU16 października 2015 19:16
      "to nie moje życie. ja go nie wybrałam"

      LU, nie chcę być złośliwa, ale czy mam rozumieć tę twoją odpowiedź tak:
      "Nie znam sie ni w ząb na przędzeniu a zwlaszcza artystycznym dzierganiu, mam dwie lewe ręce i zakuty łeb ale tyleż chętnie co banalnie skieruję cie na youtube itp." :)))

      Zaiste, bezcenne twe uwagi ;)))

      Usuń
  3. poszukaj w necie :) Ja umiem i prząść, i tkać, i dziergać. I powiem ci tyle- za uprzezenie wełny na jeden sweter i zrobienie go, musiałabyś oddać resztę wełny- takie są ceny i realia, biorąc pod uwagę czasochłonność tych zajęć....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ja dam dwie ilości surowca na dwa swetry w zamian za jeden sweter dla mnie. Osoba zrobi dwa swetry. Jeden da mnie, a drugi sprzeda i wyjdzie na swoje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te, prządka! Byłoby miło gdybyś wzięła też pod uwagę koszty, pracochłonnośc, czasochlonnosc odchowu stada owiec z których dostajesz za darmo wełnę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!