piątek, 14 sierpnia 2015

Pedały będą siedzieć!

Dziś ok. 12.00 w Sokółkach 3 pedały z Kamykiem tańcowały.
Dwa pójdą siedzieć za gwałt na dziewczynie. Grozi im po 12 lat.
Trzeci uciekł.

Kamyk wbrew radom Indianki udał się do sklepu babki po cygaro.
Pod sklepem spotkał tych dwóch pedałów z piątki oprychów która go ostatnio zaatakowała nożami w Sokółkach.

Był z nimi też trzeci typ. W trójkę bili się z Kamykiem. Kamyk sobie z nimi poradził. Chyba Krycha wezwała policję, bo jakoś bardzo szybko przyjechał patrol (z okien świetlicy wiejskiej gdzie troluje Krycha widać altankę piwną i co się w niej dzieje). Nawet 10 minut nie minęło. Szczęście pedałów, bo rozjuszony Kamyk by ich zatłukł.

Policja próbowała go oderwać od bandytów. Wyciągnięto pistolety.
Kamyk dostał pałą parę razy. W końcu go rozdzielono z napastnikami.

Po sprawdzeniu danych bandytów okazało się, że dwóch z nich to gwałciciele poszukiwani listem gończym! Pójdą siedzieć na 12 lat :-)

A pomyśleć, że krążyli po okolicy odwiedzając lokalne kąpieliska nad jeziorami. Pewnie czaili się na miejscowe dzieci. Kamyk uratował cnotę lokalnych dziewczynek niefrasobliwie chodzących nad jezioro Głębokie.

Te pedały już im krzywdy nie zrobią. Cześć i chwała bohaterowi! :-)



14 komentarzy:

  1. cierpisz na typową chorobe afektywną dwubiegunową. Raz Kamyk to drań, bandyta, mrderca, a drugim razem wybawiciel dziewic.... LECZ SIĘ na ngi bo na głowę za późno!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha :-) "uderz w stół, a nożyce się odezwą" :-)
    Witaj lesbijko Marto P. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno drugiego nie wyklucza.
    Miejski mydłek w pory by narobił, aby dziewic z szatańskich rąk gwałcicieli nie wyzwolił :-)
    Aby wpierdolić pedałom trzeba mieć odwagę, pani doktor :-)
    Zwłaszcza w dobie ich wywyższania ponad normalnych, zacnych ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale "pedały"to chyba chłopców lubią, bo ci co małe dziewczynki to są pedofile.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno i drugie to wsio ryba.
    Od dzieciństwa wszelkich zboczeńców nazywaliśmy pedałami.
    Zarówno tych, co czaili się w parku lub lesie z machanymi kutasami na powracające ze szkoły dzieci jak i tych, co chodzili w czerwonych skarpetkach i bzykali się z facetami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie Marta. Nie zrobisz ze mnie wariatki.
    Jedyne na co cierpię, to na pedałowstręt odkąd wy dwie lesby nasrałyście na moją farmę. Wasz smród nadal się unosi w sieci. Dbacie o to dokładnie i systematycznie od 3 lat. Obłudne, zakłamane manipulatorki. Naciągaczki na darmowe wczasy.
    Naciągacie naiwnych, ufnych gospodarzy na sponsorowanie wam pobytów, a gdy oni nie dają wam się tak wykorzystywać jak sobie z premedytacją wykalkulowałyście - oczerniacie ich na cały internet i napuszczacie uciążliwe kontrole.
    Marta P. i Izabela U. z Krakowa. Tzw. "doctorprinter" na Couchsurfiung.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idź do zwierząt,zaraz będziesz miała tam młyn,wspaniała gospodyni.

    OdpowiedzUsuń
  8. o, cwelownia fejsbucza sie zagotowala.
    Pedaly wyrzygały ze siebie kolejny donos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Radoslaw Barłowski - pedały wykasowały twoje komentarze na stronie cwelowni fejsbuczej :)
    widzisz - ja łaskawsza - twoich komentów u mnie nie skasowałam :)
    A i jesteś w błędzie kto jest autorami tego syfu na facebooku.
    To nie moi sąsiedzi, lecz para pedałow i ich przydupasy w tym gostek ktory probował zdradzic ze mna swoją wsciekle zazdrosną kochankę.
    Gostkowi się to nie udało, a ja jego duszne umizgi opisalam na internecie - stąd ta jego chorobliwa nienawiśc do mnie. Pewnie mu kochanka dała popalić ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ten przygłup co sie przedstawia na stronie cwelowni jako "sante" to Andrzej Bernard S.
    Porzucil zone z dziecmi. Wyprowadził sie do kochanki, przedstawiającej sie w sieci jako "Sarut", a nastepnie nawial do mnie :))). Niestety, ja go nie przygarnęłam, a jego umizgi wysmialam, za to msci sie juz 3 lata nekajac mnie wespoł zespol z pedalami z Krakowa. To ich strona gdzie mnie szykanuja, obrazaja i nekaja. Zreszta nie jedyna poprzez ktora mnie nekaja te chore z nienawisci obludne pedały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem osobą bezstronną ale tego nie chce się nawet czytać - a to co opisują na innych stronach aż brak słów a najlepsze to było co napisałaś z tymi kociakami i z tym policjantem cytuję - Zadzwoniła na komendę. Wpierw odebrał ten wredny dyżurny co powiedział, że gdyby był kociakiem na Indianki farmie, to sam by z chęcią wsiadł do radiowozu i odjechał w siną dal. No mistrzostwo - i wszystko jasne co za bezczelny policjant ! Powinnaś zrobić jakieś doniesienie na policję albo przestudiować więcej książek prawniczych by Cię w przyszłości tak nie poniżano to chyba nawet jest gorsze od Krychy ! A co do pedałów - mam wrażenie że w każdym mężczyźnie ich widzisz - masz jakiś uraz z tym czy co ? A jak Twoje dziecko by było takie to co byś zrobiła ? Wyrzuciłabyś na zbity pysk ? Masz odwagę odpowiedzieć na takie pytanie czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała dzieci, nie dopuściłabym do tego aby się az tak stoczyły by zostać pedałami.

      Usuń
  12. Indianko to Ty masz Fejsbuka i my nic o tym nie wiemy - koniec świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam swojego profilu na facebooku, bo cwelownia fejsbucza mi go czterokrotnie zablokowała, ale mam podgląd co te popaprańce wyczyniają pod moim adresem.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!