niedziela, 16 sierpnia 2015

Klacze szukają jeźdźców!

moja rodzinka :)

3 dorosłe, dorodne, zdrowe, naturalnie hodowane klacze szukają jeźdźców chętnych do ich ułożenia i regularnego jeżdżenia. Oferta skierowana do osób odpowiedzialnych, jeździecko doświadczonych na poziomie co najmniej srebrnej odznaki.
Interesuje mnie współpraca bezgotówkowa.

W zamian za ułożenie koni - możliwość wykorzystania ich do jazd w teren jak i do dalszych rajdów po okolicy.

W układaniu koni pomogę w miarę moich umiejętności i doświadczenia. Ja te klacze wyhodowałam i wychowałam.
Ufają mi i mnie słuchają.

Interesuje mnie też nauka jazdy konnej na mych konikach.
Chętnie pojadę konno w teren z osobą, która ułoży me klacze i nauczy mnie na nich jeździć.

Okolice Olecka, Ełku, Gołdapi
Kontakt: 511 945 226
rajdy.konne(@)tlen.pl
(usunąć nawias przy @)

18 komentarzy:

  1. Trafiłam na ten blog przez forum. Opisana jest tu kompletna patologia, którą z uwagi na zamieszkujące niczemu winne zwierzęta jestem zmuszona zgłosić odpowiednim służbom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszaj kurwo! Tylko nie tłumacz się troską o zwierzęta, obłudny pedale.
      Wiem kim jesteś zakłamana nękająca ściero.
      Napisz prawdę że opisane w poście piękne zdrowe konie - przeze mnie wyhodowane zwierzęta i moją własność - chcesz zapierdolić bezczelny złodzieju!
      Takie zakłamane, szkodliwe ścierwa jak ty powinno sie rozpiedalać zanim otworzą nienawistne paszcze. Podpisz się na forum z imienia i nazwiska śmierdzący tchórzu i donosicielu!

      Usuń
  2. to ma być to owocne budowanie miłości wokół siebie ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. W sytuacji gdy dwa obłudne wynaturzone pedały obsesyjnie nękają mnie regularnie od trzech lat napuszczając na mnie ludzi, kontrole, ubliżając mi i obrażając regularnie - mam pełne prawo wybuchnąć gniewem, więc spadaj niuniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. :-)
    Indianka nie da się nikomu zastraszyć i nie zniknie z sieci z powodu nagonki zorganizowanej przez wynaturzone, obłudne manipulatorki, wsparte przez niebyle jaką ekipę zawodowych pisarzy, informatyków i socjologów - speców od manipulowania tłumami, a finansowanych przez...? Komu by się chciało niszczyć jedną kobietę w takiej zorganizowanej grupie przestępczej? Kogo na to stać?
    Czy nie przypadkiem niemiłościwie nam panujący PO rząd?
    To by tłumaczyło, dlaczego Indianka nie może się przebić przez organa ścigania ze swoimi wnioskami o ukaranie dręczycieli... Nie ma dymu bez ognia. Coś jest na rzeczy skoro ta parka już 3 lata na Indiankę bezkarnie skrzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyluzju…zniknij z sieci ..ten blog zniszczy Ciebie..czy nie rozumiesz tego. Staniesz się niebezpieczna dla samej siebie i otoczenia…pod przymusem możesz być psychiatrycznie leczona..potrzebne Ci to????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie blog mnie niszczy tylko zgraja wynajętych i opłacanych manipulatorów.
    Mam silną psychikę i oprę się tej zorganizowanej na najwyzszym szczeblu grupie przestępczej do spraw podważania wiarygodności wolnomyślicieli i publicystów/bloggerów takich jak ja. Nie dam sobą manipulować, ani sobie wmawiać nieistniejących chorób psychicznych. Chore są te wynaturzone degeneratki co sobie nawzajem pizdy liżą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam twojego bloga już jakiś czas- mam do tego co robisz stosunek obojętny- ot twoje życie, twoje wybory itd. Mamy wolny kraj, każdy żyje jak chce i nic nikomu do tego. Nie widzę też, aby zwierzakom działa się tutaj krzywda. Jednak to co zaczęło się dziać wokół twojej osoby zaczyna mieć niepokojący kierunek- widzę grupę, która czerpie chyba radość i satysfakcję, że cię oczerniają, nasyłają kontrole, wyśmiewają. Owszem sama nie jesteś bez winy, bo prowokujesz, ale to i tak chyba się za mocno zagalopowało! To co zobaczyłam wczoraj, te wpisy o tobie, zdjęcia itd- to wydaje się , że jest materiałem na sprawę sądową- zaszczuwanie, obrażanie i szkalowanie centralnie na portalu, który odwiedzają chyba wszyscy! Opamiętajcie się i zacznijcie ludziska żyć własnym życiem! Zostawcie Indianę w spokoju, niech ma ten swój świat, bo ma do tego prawo! Sprawia wam radość wyśmiewanie się z samotnej kobiety? Bo co, bo sama, bo łatwiej, bo nie ma chłopa, który by się za nią wstawił? Troszkę się chyba zapędziliście moi drodzy! To jest apel do tych wszystkich, co rozpisują wszelkie te brednie o niej, jawnie się z niej wyśmiewają i napastują. Jak nie znikną te wszystkie paszkwile w sieci, to obiecuję, że sama to zgłoszę na policję i będzie nieco problemu się wytłumaczyć z pomówień. Ty zaś Indianko, też ich nie zachęcaj, bo dajesz łatwą pożywkę, dla tych, co to tylko potrafią zadzierać ze słabszymi. Zredukuj ilość swoich zwierząt do ilości, które nie będą dla ciebie kłopotem do wykarmienia, to i wszyscy ich "obrońcy" nie będą mieli co kłapać ozorkami. Jeszcze jedno do wszystkich: ciekawa jestem ile osób wytrzymałoby na takiej farmie choćby przez tydzień w warunkach, które ma Indi i czy większość z was nie uciekłaby po jednej samotnej nocy w chałupie na odludziu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Ja to co te lesbijskie kobiety mi robią, to całe rozbuchane nękanie które powinno być ścigane z urzędu przez właściwe organy - zgłosiłam kilkakrotnie na policję olecką oraz do prokuratury oleckiej. Odmówili zajęcia się sprawą, a sąd olecki przyklepał odmowę :(((

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do mojego gospodarzenia to jest moja sprawa, a nie pseudoobrońców zwierząt.
    Oni stanowią zagrożenie dla moich zwierząt i dla mnie. To idioci.
    Nie mam przekroczone DJP ani azotu z obornika na hektar. Mam duży potencjał gospodarstwa, który jest nadal nie wykorzystany. Mam zamiar walory mego gospodarstwa wykorzystać w pełni.
    To nie prowokacja, lecz przemyślane plany i projekty. Nie zredukuję zwierzyny.
    Wprost przeciwnie. Rozwinę hodowle czy to się komuś podoba, czy nie.
    Właściwie to ja moje hodowle koni, kóz i owiec oraz drobiu cały czas rozwijam od pewnego czasu. Od czasu kiedy uniemozliwiono mi rozwój w kierunku agroturystyki.
    We zwierzętach tkwi wielki potencjał. To bardzo pozytywne istoty, do tego bardzo szczęśliwe u mnie. Jest tu bardzo tłumnie i wesoło :-) Wspaniałe, ciekawe towarzystwo dostarczające wciąz nowych wrażen. Doskonale sie wśród nich czuję, a one mnie kochają miłością wierną i oddaną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje gospodarstwo, twoja zwierzyna, nic mi do tego. Skoro masz potencjał, możliwości i siłę rozwijać to co robisz, to czemu nie. Tak jak wcześniej napisałam wolny kraj. Wg mnie to, co znalazłam w sieci jest dziełem wielu osób a nie tylko jak piszesz dwóch pań l... Jeżeli policja odmówiła zajęcia się sprawą, to albo coś źle przekazałaś, abo oni (policjanci)popełnili poważne wykroczenie w tym temacie. Zamieszczanie zdjęć osób bez ich zgody, szkalowanie, pomawianie publiczne jest karalne, ot co.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawiadomienie o przestępstwie przekazałam prawidłowo.
    Najpierw twierdzili, ze nie ma takiej strony, potem ze wlascicielem portali są Amerykanie i odmawiają ujawnienia danych twórców tych oszczerstw i pomówien.
    Martę P. zapytano... Telefonicznie, czy mnie nęka - nawet nie przesłuchano osobiście.
    Oczywiście rzekła, że ona tylko troszczy się o zwierzęta i o rzekome rzesze rzekomo oszukanych przeze mnie ludzi. Umorzono kilkakrotnie postępowanie.
    Kazano mi je pozywać na mój koszt w sprawie cywilnej, ale nie udostępniono akt od razu gdy chcialam na ich podstawie napisać akt oskarzenia. Termin na wniesienie prywatnego aktu oskarzenia przepadł. Teraz gdy wreszcie dostałam się do akt zmuszono mnie by podpisac oswiadczenie ze nie bede ujawniac publicznie tresci akt pod karą wiezienia. Pani która mi akta udostępniła do kopiowania powiedziala ze mi je zabierze jesli nie podpisze tego oswiadczenia. Musiałam podpisać. Nie podoba mi sie to wszystko. Utwierdza mnie to w przekonaniu ze za tym publicznym linczem stoją funkcjonariusze policji lub wywiadu. Zresztą same lesby piszą na swojej stronie swego antybloga, ze wspołpracują z policją. Pewnie ta współpraca wlasnie polega na nekaniu mnie. Wczoraj znowu napusciły na mnie kontrolę.

    OdpowiedzUsuń
  12. art. 216 kk
    § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,
    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

    § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. No policja ich nie ukarała mimo ze mnie notorycznie obrażają.

    A jaki masz paragraf na uporczywe nękanie w sieci i realu?
    Na szczucie, zaszczuwanie, zorganizowanie masowej nagonki i internetowego publicznego linczu na kilku forach?

    OdpowiedzUsuń
  14. internet to też środek masowego komunikowania się więc podchodzi pod paragraf 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renata Sawicka, a umiesz podpowiedzieć pod jaki paragraf podchodzi uporczywe nękanie wszystkimi dostępnymi sposobami przez okres 3 lat?

      Usuń
    2. Wygląda na to, że Renata Sawicka nie umie :-)

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!