czwartek, 18 grudnia 2014

Zargon stalinistow

Zargon stalinistow wytworzyla zorganizowana grupa przestepcza zajmujaca sie holokaustem Polakow za barbarzynskiej, morderczej komuny.

Nauczyla sie ta grupa uzywac wydumanych okreslen dla nazywania swoich niecnych wystepkow. Celem bylo zdewaluowanie (pomniejszenie) rangi i oczywistej wymowy przestepstw popelnianych przez te grupe przestepcza.

I tak w tamtym czasie niewygodne slowa odzwierciedlajace stan faktyczny czyli "porwanie" i "uprowadzenie" zaczeto nazywac slowem dziwolagiem pt. "doprowadzenie" (doprowadzic to mozna krowe do wodopoju),
napasc na obywatela nazwano "zatrzymaniem"
(zatrzymanie to jest wtedy kiedy sobie wolno idziesz i zatrzymasz sie przed witryna sklepu lub przed spotkana kolezanka)
obrone obywatela przed agresja i sadyzmem milicji i ubecji nazwano "stawianiem oporu", a obecnie "naruszeniem funkcjonariusza na sluzbie" lub "czynna napascia". Stalinizm postepuje dalej, mianowicie srogo karze napadnietych obywateli za probe ich samoobrony, bo az 10 latami wiezienia.
Stanowi to o tym, ze nadal zyjemy w panstwie terroru policyjnego czyli kontynuatora komunistycznej terrorystycznej organizacji przestepczej ktora gnebila nasz narod przez pol wieku tzw. czerwonej komuny. Wmawia sie nam, ze zyjemy w kraju demokracji obywatelskiej. Gowno prawda. Rozejrzyjcie sie wokol. Nie mamy zadnych obywatelskich przywilejow ni praw. Nie many zadnego wplywu na gospodarke i polityke naszego kraju. Byle umundurowany lachudra moze bezkarnie na nas napasc i sponiewierac, a nastepnie porwac do wiezienia.
Podoba wam sie to? Dostrzegacie oblude i zlo systemu ktory was niszczy i poniewiera na kazdym kroku? Ten system zostal stworzony po to, by zrobic z was parobkow robiacych na garstke pasozytow i nie mam tu na mysli bezrobotnych.

Na obludna retoryke komuchow byli odporni ludzie urodzeni w wolnej Polsce czyli przed II wojna swiatowa.
Dziadek Indianki - chlop polski z krwi i kosci - zbrodniarza ludzkosci Jozefa Stalina nazywal slusznie i jakze trafnie chujem i skurwysynem za co byl bity i torturowany przez przydupasow i pacholkow czerwonej organizacji przestepczej rzadzacej za komuny Polska. Nie zabili go tylko dlatego, ze byl indywidualnym, ciezko pracujacym rolnikiem - samotnym Don Kichotem walczacym z komuna jedynie werbalnie, a na pasozytow wszak ktos robic musial, wiec go oszczedzili.

Indianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu droga armio czytelników :)
Owocnego budowania praworządnego, prawdziwie demokratycznego państwa polskiego w roku 2016 :)
Dużo miłości, radości, bliskiej, kochającej osoby, smacznego jadła, ciepłego domu, dobrobytu :)

Zostaw dobry człowieku dobre i mądre słowo :)
A podpisz się jakoś, choć przydomkiem :-)
=================================
Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą zmoderowane.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo zamerda.

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!