wtorek, 19 sierpnia 2014

Scontrum w centrum

Indianka zabrała się na dobre za porządki w gabinecie, łazieneczce do niego przylegającej oraz za porządek w kuchni czyli centrum domu.
Efekty scontrum w centrum domu są zadziwiające. Indianka znajduje różne ważne dokumenty pomocne jej w rozwiązywaniu trudnych spraw.

Na pierwszy ogień poszła nieczynna łazieneczka. Indianka w niej odchowała pisklęta, więc było co sprzątać.
Sprzątała, szorowała, zmywała, muskała aż łazienka stała się miejscem olśniewającej piękności.
Szkoda, że wody nie ma. Rury popękane, do wymiany. Póki co, łazieneczka służy jako przedłużenie gabineciku, który jest tyci i nie mieści się w nim wszystko co ma się zmieścić.Łazieneczka to obecnie magazynek dokumentacji rozmaitej, którą Indianka musi przejrzeć.

Gabinecik częściowo wysprzątany i odkurzony. Indianka znajduje coraz ciekawsze dokumenty... ;)))

Znaleziska skutkują nowymi wnioskami dowodowymi w lokalnej świetlicy, gdzie pilnie i sumiennie uczęszcza Indianka.

Kuchnia też została zaatakowana.

 

13 komentarzy:

  1. Zrób zdjęcia kuchni...!!!!!! please !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kuchnia to moja prywatna sprawa.
    Gdy bedzie wyremontowana pokaze ja swiatu.
    To jest moj blog i ja okreslam granice prywatnosci, a nie wrogie trolle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego uważasz że to wrogi troll ingeruje w Twoją prywatność? Po prostu opisujesz dużo szczegółów ze swojego życia a ludzie są wzrokowcami, Łatwiej im wyobrazić sobie noszenie przez Ciebie wody, jeśli wcześniej było zdjecie strugi, łatwiej wobrazić sobie Twoje życie patrząc na miejsce w którym żyjesz. Nie odbieraj wszystkiego jako atak na swoją osobę i Twoje życie. Ja uwielbiam stare chaty, mam domek po babci i szczątkowe budynki gospodarcze, zaadaptowane na wędzarnio-piekarnię, rodzinny ośrodek wczasowo-przetwórczy :) I uwielbiam podglądać urządzenie innych mieszkań, bo to nieustające źródło inspiracji i podziwu dla ludzkiej kreatywności!

      Usuń
    2. To prawda co piszesz - ja sama lubie podgladac z czystej ciekawosci jak i dla inspiracji jak inni mieszkaja i sie urzadzaja, ale od dwoch lat czyli od czasu gdy wpuscilam w swoja prywatna sfere dwie obludne lesby dostaje mase nienawistnych ordynarnych komentarzy pod tym blogiem.

      Usuń
  3. Dlaczego zawsze reagujesz agresją? I traktujesz każde zdanie jak osobisty atak na siebie? Skoro tak zachwalasz swoje porządki to ludzie są ciekawi twojej pracy. I to tak ładnie wyzywać całkiem niewinnych czytelników od trolli? Rób tak dalej to nikt nie będzie cię odwiedzał tutaj bo będzie ryzykował wylanie na siebie wiadra pomyj za całkiem niewinne pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojecia ile nienawistnych zlosliwych podlych komentarzy dostaje pod tym blogiem. Ostatnio tylko te chamskie komentarze.
      To jest przygnebiajace i irytujace. Zniechecajace. Ty po takich seriach jadu bys przestala pisac bloga i go skasowala by chronic siebie, swoj swiat, swoja prywatnosc.

      Usuń
  4. Dostaje mnostwo obelzywych komentarzy z pogrozkami.
    sa uskuteczniane na mnie donosy. Skutkuja one upierdliwymi kontrolami ktore stanowia zamach na moja prywatnosc, na moje poczucie bezpieczenstwa.
    Kazdy moj nowy pomysl jest skrzetnie analizowany od strony przepisow i sa wyszukiwane domniemane haki na mnie.

    Sadze ze autorkami i koordynatorami tych komentarzy sa lesby ktore postawily sobie za cel nekanie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbieraja one w internecie i we wsi mendy rozmaite chetne mi szkodzic.
    Napuszczaja na mnie te kreatury by mi dokuczaly.
    jest tez stado baranow ktorzy sa zwyklymi, przecietnymi ludzmi ani dobrymi ani zlymi,
    ale zmanipulowani przez te dwie oszczerczynie zachowuja sie wobec mnie jak swinie.
    to nie jest przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  6. W cwany sposob niby mimochodem sa rozsylane linki do bloga szkalujacego moje dobre imie. Przecietny idiota daje sie w te pomowienia wkrecic, napawa sie nimi, doklada swoje marne wynurzenia na moj temat i generalnie skresla mnie.
    To nie jest przyjemne.


    OdpowiedzUsuń
  7. Po prawej stronie mego bloga sa inne blogi.
    U gory strony lista stalych czytelnikow moich.
    Pod postami komentuja czasem nie anonimy.
    wszyscy oni plus znajomi z facebooka dostaja zwarty pakiet przekonujacych pomowien zmontowanych przez lesby i ich chore z nienawisci przydupasy.
    w wyniku tej sterowanej przez lesby nagonki jestem ustawicznie nekana chamskimi komentarzami, donosami, a we wsi atakami werbalnymi i chorymi pomowieniami zatruwajacymi mi zycie. Musicie miec tego swiadomosc. Te dwie krakowskie lesbijskie w moim odczuciu nikczemne kreatury zamienily moje zycie w pieklo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Indianko - całkiem poważnie biorę pod uwagę - że atak na Ciebie spowodowany jest trafnymi spostrzeżeniami politycznymi i pewną charyzmą jaką posiadasz.
    NAM Polakom nie wolno wyrażać niezależnych opinii, żyć po swojemu czy upominać się o swoje prawa. Wiele osób przejawiających podobne postawy ma kłopoty z prawem, urzędem skarbowym, zostało oskarżonych o przestępstwa których nie popełnili - z obszaru przemocy, przestępstw seksualnych itp.
    Pomówienie to straszna broń - zostajemy "obdarowani poufną wiedzą" na temat jakiejś osoby. Nie można tego w żaden sposób zweryfikować ani zdradzić źródła piramidalnej bzdury. A relacje i więzi się rozpadają. Uważam, że MY Polacy zostaliśmy niemal masowo zaatakowani w ten sposób. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Tez mam takie odczucia.
      Przez kogo Twoim zdaniem zostalismy zaatakowani?
      Ja mam podejrzenia i w zasadzie wiem, ale chce sie upewnic kto nas zre i podcina

      Usuń
  9. Ci których motto brzmi: Wojnę prowadź podstępem.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!