czwartek, 21 sierpnia 2014

Nagonka


Kochani, po waszych komentarzach widze ze i wy byliscie uraczeni zafalszowanymi tresciami paszkwili stworzonych przez lesby i typa, ktory liczyl na cieple nozki a dostal zimna odprawe i teraz zwyczajnie a ordynarnie sie msci kalajac moje dobre imie i nekajac mnie pogrozkami. Do tego doklada sie jego zazdrosna kochanka ze swoimi dusznymi wyziewami, ktore ostatnio skasowala, ale ja i tak mam kopie jej pomowien i szyderstw. Dziumdzia nigdy nie byla na moim gospodarstwie ani nigdy mnie osobiscie nie poznala, ale ma tyle do napisania o mnie ze hej!

Nie przyloze reki do rozpowszechniania tych bzdur, wiec nie opublikuje waszych komentarzy gdyz zawieraja linki do tych szyderczych, zaklamanych stron.

Gdy bede miala mozliwosc, skopiuje wasze komentarze bez tych linkow i je opublikuje. Lub wy piszcie komentarze bez podawania tych linkow to je opublikuje.

Powiem, ze policja i prokuratura wie o tej nagonce ale odmawia (umarza) dochodzenia, a zwlaszcza scigania tych przestepcow gdyz to co te osoby robia to jest naruszenie kilku przepisow na moja szkode w tym przepisu kodeksu karnego. Moim zdaniem policja i prokuratura nie chca pomoc ukrocic ten przestepczy proceder gdyz im to pasuje. A moze sami stoja za tym? Lesbijki powoluja sie na wspolprace z lokalna policja. Pisza o tym, ze policja zbiera na mnie haki "przydatne informacje dla wszczecia ewentualnego procesu przeciwko Indiance".

Sadze tez, ze ten atak policjantek na mnie w Bystrym nie byl przypadkowy. Mozliwe ze mialam pecha bo te panie maja taki styl pracy gdzie nadmiernie stosuja przemoc a nastepnie oskarzaja ludzi o naruszenie (podobno maja wiele spraw gdzie oskarzaja ludzi o naruszenie) ale jest mozliwe ze kazano im mnie sponiewierac celowo i celowo oskarzyc. Nie bylo zadnych podstaw do aresztowania mnie a one znienacka sie na mnie rzucily.

Wedlug mnie to jest patologiczna sytuacja, gdyz policja zostala powolana do ochrony obywateli a nie ich naparzania.
Naparzanie niewinnych obywateli to symbol stalinowskiego totalitaryzmu. Mamy niby wolna Polske i jak to mozliwe, ze niewinna kobieta jest bita przez policje i pozywana o cos czego nie zrobila?

Ja nie popelnilam zadnego przestepstwa a zostalam brutalnie aresztowana i sila zawleczona do radiowozu. Zamiast mnie przeprosic - wytoczono mi sprawe.

Natomiast co do internetowej nagonki na mnie ktora ma swoje poklosie takze w realu w postaci atakow werbalnych we wsi,
jestem pewna, ze gdyby w internecie tak obelzywie i ordynarnie zaatakowano lokalnego policjanta, urzednika czy prokuratora to sprawcy by siedzieli od roku w wiezieniu czyli od czasu gdy zglosilam te strony na policji. Juz oni by sie postarali znalezc odpowiednie paragrafy i nie potraktowaliby je jako "bezzasadne".

Indianka

6 komentarzy:

  1. Jesteś taka dzielna, ale jak wytrzymasz zimę? Typa, do którego dałam linka zgłaszam ustawicznie do usunięcia. Mam nadzieję, że zła energia wróci do niego.


    L.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam taka nadzieje.
      Dzieki za interwencje w tej sprawie.
      napisz do mnie na creativeindianka(@)vp.pl

      Usuń
  2. z innej beczki - jest taki program na Polsacie :"Nasz Nowy Dom "
    http://www.nasznowydom.polsat.pl/O_Programie,6624/index.html
    może wysłałabyś swoje zgłoszenie ..?? a nóż się uda wziąć w nim udział.. Trochę wyrzeczeń i wywiadów przez 5 dni.ale chyba warto spróbować,....
    Co o tym myślisz ???
    Agness

    OdpowiedzUsuń
  3. Indi, pasuje jak ulał do Twoich problemów: słowo diabeł pochodzi od łacińskiego “diabolus” - a to z greckiego “diabolos” - co oznacza “oszczercę”.

    Często diabła przedstawia się z garnkiem, kiedy gotuje smołę....
    Taką gotową do obsmarowania...

    Ponieważ i ja posmakowałem jak to jest mieć kontakt z oszczercą, nic dobrego z tego nie wynika. Pozdrowienia. To pisałem ja, Wacław Jarząbek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdro dla Waclawa! ;)))
      ANO! Diabel to takie przewrotne, dwulicowe bydle. Zaklamane i falszywe.
      Lepkie od obludy...

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!