niedziela, 17 sierpnia 2014

Listy z pomowieniami


Indianka prosi osoby, ktore dostaly emaile, wiadomosci, komentarze, linki z pomowieniami na jej temat o kontakt z nia.
Zwlaszcza te osoby ktore pod wplywem tych pomowien odwrocily sie od Indianki, przestaly ja lubic, zaczely nia pogardzac i w komentarzach pod blogiem pomiatac, lub zaniechaly pod wplywem tych pomowien milych komentarzy pod postami bloga.
Prosi takze o kontakt osoby ktore przypadkiem natrafily w internecie na pomowienia dotyczace Indianki.

CreativeIndianka(@)vp.pl (usunac nawiasy)

Indianka

4 komentarze:

  1. Indianko, czytając Twój blog zawsze byłem i jestem Ci przychylny. Natomiast zastanawia mnie jak to się stało, że "siłom zła" udało się uwikłać Cię w konflikty biblioteczno-internetowe, że blog nie dotyczy już rolnictwa i realizacji potrzeb ludzkich rozumianych jako siedziba rodowa, długofalowe planowanie wolności ekonomicznej etc. Mamy za to Indiankę - spryciulę co to ząbki umyje w bibliotecznej umywalce lub dupeczkę w strumieniu. Nie dla wszystkich to ciekawe rzeczy i jeżeli to się nie zmieni przestanę czytać. Szkoda byłoby, piszę to dając Ci temat pod rozwagę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimie. Milo mi ze czytasz mego bloga i nie opuszcza cie przychylnosc ku mej indianskiej osobie. :)

      Co do tematu siedziby rodowej to jest on realizowany po cichu, bez fanfar.
      sily zla inaczej trolle internetowe regularnie nekaja mnie wyszydzajac wszelka ma konstruktywna i kreatywna dzialalnosc, a pozytywnego feedbacku brak, wiec skupilam sie na czym innym, dajac trollom do zrozumienia iz mimo braku
      biezacej wody w domu radze sobie alternatywnie i dzieki temu jestem czysta, gdyz mi ublizaly ze jestem brudna.

      Usuń
  2. Indi, napisz co myślisz o obecnej sytuacji w Polsce. Dawno nie komentowalas wydarzeń w świecie a dobrze sie to czytalo. Pozdrawiam, Wl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeraza mnie gigantyczny naplyw zydowskiej ludnosci.
      To jak kolejny rozbior Polski, ale po cichu.

      Usuń

Witajcie na moim blogu droga armio czytelników :)
Owocnego budowania praworządnego, prawdziwie demokratycznego państwa polskiego w roku 2017 :)

Dużo miłości, radości, bliskiej, kochającej osoby, smacznego jadła, ciepłego domu, dobrobytu :)

Zostaw dobry człowieku dobre i mądre słowo :)
A podpisz się jakoś, choć przydomkiem :-)

Od lutego 2017 zmiana zasad komentowania. Mogą komentować wszyscy.

Wiem, że osoby życzliwie komentujące ze swoich kont, były atakowane przez pedalsko-lewackie bydło, które mnie zwalcza. Teraz będą miały możliwość wypowiadać się bezpiecznie, czyli anonimowo.

Wszystkie komentarze oczywiście moderuję. Komentarze złośliwe, urągające, obraźliwe - będą konsekwentnie usuwane.

Na komentarze sensowne odpowiadam na bieżąco, przynajmniej próbuję, w miarę możliwości.

=================================
Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą zmoderowane.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo zamerda.

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!