wtorek, 22 lipca 2014

Indianka w bibliotecznym raju


Wreszcie Indianka trafila do miejsc godnych swojej zacnej kulturalnej osoby. Bardzo fajna biblioteka w Olecku oraz blogi raj biblioteczny w Stoznem.

Przesympatyczna atmosfera zarowno w Olecku jak i w Stoznem. Szkoda ze te biblioteki znajduja sie tak daleko od jej miejsca zamieszkania, gdyz z przyjemnoscia by korzystala z tych miejsc czesciej. Najmilej z uwagi na ciekawe wnetrze biblioteki
i ciepla Gospodynie tego miejsca jest w Stoznem, choc bibliotece w Olecku tez niczego nie brakuje. Tam takze dziala przemila Pani bibliotekarka. Indianka dobrze czuje sie w obu tych bezpiecznych, kulturalnych miejscach.

Uwielbia oryginalna architekture biblioteki Stoznego.
Pieknie zagospodarowane poddasze. Drewniane belki, skosny strop poddasza, duzo jasnych okien, piejacy za oknem kogut tworza niepowtarzalny klimat...

Ze tez nie ma takiej milej atmosfery w bibliotece w Sokolkach.
Bywa tylko wtedy tu milo, gdy jest inna pani na zastepstwie za zlosliwa pania Krystyne... :P

Jezeli chodzi o Indianke, to pani Krystyna moze isc na dwa miesiace urlopu i juz tutaj nie wracac :D





Indianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu droga armio czytelników :)
Owocnego budowania praworządnego, prawdziwie demokratycznego państwa polskiego w roku 2017 :)

Dużo miłości, radości, bliskiej, kochającej osoby, smacznego jadła, ciepłego domu, dobrobytu :)

Zostaw dobry człowieku dobre i mądre słowo :)
A podpisz się jakoś, choć przydomkiem :-)

Od lutego 2017 zmiana zasad komentowania. Mogą komentować wszyscy.

Wiem, że osoby życzliwie komentujące ze swoich kont, były atakowane przez pedalsko-lewackie bydło, które mnie zwalcza. Teraz będą miały możliwość wypowiadać się bezpiecznie, czyli anonimowo.

Wszystkie komentarze oczywiście moderuję. Komentarze złośliwe, urągające, obraźliwe - będą konsekwentnie usuwane.

Na komentarze sensowne odpowiadam na bieżąco, przynajmniej próbuję, w miarę możliwości.

=================================
Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą zmoderowane.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo zamerda.

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!