poniedziałek, 10 lutego 2014

Intruzi na celowniku

Obwieszczam wszem i wobec, iż wszyscy niemile widziani intruzi, którzy wbrew mojej woli naruszą suwerenność mego gospodarstwa poprzez nieautoryzowane najście moich włości i mojej zapracowanej osoby - zostaną sfotografowani na moim gospodarstwie, a ich sweet focie znajdą się na tej stronie :D
 
Cel cel cel??? Udowodnienie światu i sądowi, że jestem tutaj ustawicznie nękana i zyskanie 500 tysięcy świadków, iż moje słowa są wiarygodnym faktem, gdyż jako osoba samotna nie mogę się przebić z żadną sprawą w sądzie z uwagi na brak świadków. Tutaj świadków jest pod dostatkiem. Wszyscy zobaczą te zdjęcia prześladowców.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!