środa, 7 sierpnia 2013

Jajecznica

Jaja na naleśniki.
Jaja na ciasto drożdżowe :)
Jajecznica na cebulce na patelni.
Kromki swojskiego chleba domowego wypieku.
Śniadanie :)
Smakowita jajecznica ze świeżych jaj prosto od indiańskich kur :)

Indianka sprzedała 30 jaj po 15 zł i jeszcze zostało jej drugie tyle na jajecznicę, naleśniki i na ciasto. Wreszcie ma gaz! Może smażyć naleśniki i gotować obiady na kuchence gazowej. Zjadła już swoją smakowitą jajecznicę smażoną na cebuli i teraz zaparza herbatę miętową do picia. Jest duszno. Może będzie dziś padać.

2 komentarze:

  1. Izuniu,
    zdjęcia piękne a jaja jeszcze bardziej! Byłam już na Mazurach Garbatych (Lisy) ze znajomymi dlatego nie mogłam wstąpić do ciebie.Tydzień szybko zleciał,niestety.Jajek i tak bym nie wzięła od ciebie tylko bym kupiła! Ja wiem ile pracy potrzeba aby takie jajko ujrzało światło dzienne.A ja gotowam płacić 1 zł za takie cudo! Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu - daj znać następnym razem gdy będziesz się wybierała w moje okolice, to uzbieram dla Ciebie większą ilość jaj, aby Ci się opłacało po nie zajechać do mnie. Możesz też wykorzystać znajomych którzy się w moje okolice wybierają. Oni mogą Ci jajeczka podrzucić :)

      Pozdrawiam jajecznie,
      Indianka :)

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!