wtorek, 8 stycznia 2013

Pastę i sos dyniowy zamienię na słoiki i przyprawy

Moją pastę i sos dyniowy zamienię na puste słoiki i przyprawy.
Tj. za przysłanie mi pustych słoików z wieczkami i przypraw - wyślę gotowe, przyprawione pasty i sosy dyniowe, zupy, także powidła dyniowe. 

Wymiana może wyglądać tak, że ktoś zamówi dla mnie na Allegro wskazane słoiki i skieruje je od razu do mnie, a ja je napełnię pastą lub sosem i wyślę do tej osoby, która opłaci wysyłkę do mnie słoików i przypraw.

Pasty, sosy, dżemy, zupy dyniowe - w pełni ekologiczne, smaczne. Bez konserwantów ani żadnych chemikalii. W pełni naturalne. Wolne od GMO.

Możliwy wybór smaku (rodzaju przypraw użytych do wyrobu). Wyrób całkowicie wiejski, z własnych, własnoręcznie wyhodowanych na końskim oborniku dyń.
Testowane na sobie od tygodni ;)))

Więcej info na Skype: CreativeIndianka
lub na email: CreativeIndianka(@)vp.pl

2 komentarze:

  1. Chyba jest błąd w emailu, czy jest taki email blogger.com?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma. Samo się napisało :)))
    Już poprawiłam wcześniej sama, ale dziękuję za czujność :)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!