czwartek, 18 października 2012

Pielęgnacja Drzewek

Te niedobitki drzewek owocowych, które ocalały zabezpieczam na zimę. Owijam w co się da, aby i one nie wymarzły. Najpierw jednak trzeba im odciąć odrosty i nadmiar pędów, więc to zajmuje trochę czasu, ale to przyjemne zajęcie. Dzisiaj była ładna, słoneczna pogoda, więc zajęłam się pielęgnacją nielicznych ocalałych drzewek owocowych w mym sadzie. Jutro owinę kolejne drzewka folią od sianokiszonki i czym się da.

Dobrze by było drzewka podsypać obornikiem, ale kółka u taczek dziurawe. Ciężko się je łata i ja tego nie potrafię.

2 komentarze:

  1. Folią się nie obwija!..musi oddychać..zaparzą się..Kółka trzeba nowe, a jeśli łożyska całe, to same dętki i opony..na Allegro są..Ja już wymieniałem 4 razy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak napisał Grey Wolf- nie można używać folii, lepiej jak nie masz agrowłókniny użyć chochołów ze słomy czy siana, papieru, kartonu. I raczej nie przycinaj teraz drzewek, jest już za późno i mogą przemarzać, poczekaj do przedwiośnia, jest sporo informacji w necie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!