sobota, 24 grudnia 2011

Wigilia 2011

Indianka chora, ale szczęśliwa - Mikołaje i Przyjaciele pamiętali o Indiance, więc te święta są obfite i radosne... Bóg zapłać, za te życzliwości i dobroci... Bóg zesłał Indiance także cudownego Anioła z odległego krańca Europy, więc Indianka spędza te święta z osobą bliską sercu... wow... po raz pierwszy od wielu wielu lat... :)
 
Moc serdeczności dla wiernych Przyjaciół i Rodziny z okazji Świąt Bożego Narodzenia w tym dla:
Mamy, Taty, Brata, Burzana, Wiktora, Artura, Marioli, Kudlanki, Rekina, Blanki, Niesławy, Agnieszki, Małgosi, Marysi, Joasi, Piotra i Ani, Andzi, Geronimo, Ewy, Iwony, Alicji, Enio, Pani Marii i wielu wielu innych których nie wymieniłam... (wybaczcie jeśli pominęłam niechcący).
 
Koncert życzeń:
Szczególne życzenia szczęścia w miłości dla pary niezwykłej: Wiktora i Marysi, którzy poznali się i pokochali na romantycznym Rancho Indianki :) Bardzo mi miło, że akurat na moim Rancho zakwitła między Wami piękna miłość i widać silna miłość, skoro przetrwała tyle miesięcy niewidzienia się, bez kontaktu :))) Pora kontakt wznowić! :))) Indianka ma wspaniałe wieści dla tej parki...
 
Wiktor z Gdańska pisząc do Indianki pozdrawia Marysię z Krakowa! :) (znaczy pamięta i myśli nadal o niej)
Marysia z Krakowa pisząc do Indianki pozdrawia Wiktora z Gdańska! :) (znaczy pamięta i  myśli nadal o nim)
 
Wiktor i Marysia - sprawdźcie skrzynki emailowe - wyślę Wam wasze namiary... :)
 
ps. Mam prośbę, aby ci mili ludzie co mi wysyłają życzenia smsami podpisywali się cobym wiedziała od kogo te miłe słowa dostaję :)
Przepraszam, że nie odpowiadam, ale nie mam nic na karcie, ale każdy sms czytam i raduję się wielce - po każdym takim smsku cieplej na serduchu się robi :)
Chcę, byście wiedzieli, że nie są to smski wysyłane w próżnię, bo są tutaj wielokrotnie czytanie i miesiącami, a nawet latami na komórce przechowywane ku pamięci :) (chiba Indianka sentymentalna jest ;))) )

1 komentarz:

  1. ach , nie wiesz jak bardzo się ucieszyłam czytając teraz Twojego posta , że masz radosne święta ... życzę Ci wiele wiele szczęścia ...

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!