poniedziałek, 28 lutego 2011

Czas powieści...

Indianka nie ma na rachunki. Jutro odetną Internet. So selavi babies... I will be missing you... ;)
I will think of you and I will be writing a book for you... ;)
My life is my inspiration and you are worth of my book, so I will write it for you...
I will try to do my best in order to make it exellant, fascinating novel... I hope you will be satisfied...
I think 3 years of exercises in writing on the blog will be usefull for me...
It was great time to have possibility to share with you my thoughts, experiences, etc.
Thank you very much for that time... and see you here in the future... hopefully, with my first novel... ;)
Kisses,
Indianka


Drodzy moi czytelnicy, nadszedł czas powieści. Ten blog był wprawką szlifującą mój język i sposób wypowiadania się, swoistym pamiętnikiem i kopalnią materiałów do mojej książki, którą właśnie zaczęłam pisać.

Dziękuję Wam, za czas spędzony razem, za Wasze często inspirujące i podbudowujące mnie komentarze. Także za te pokazujące inne punkty widzenia i rozumienia świata. Dawniej pisałam blog poza siecią, gdyż przez kilka lat nie miałam dostępu do internetu. Był on wtedy jedyną moją otuchą w oziębłym i nieprzyjaznym środowisku w którym się przypadkiem znalazłam. Dodawał mi sił i utwierdzał w tym co robię. Natomiast blog pisany online wzbogacają Wasze cenne komentarze. Jeszcze raz dziękuję Wam za nie.

Gdy moja powieść będzie skończona – dam Wam znać.
Pozdrawiam wiosennie,
Indianka

13 komentarzy:

  1. Cześć
    Jeżeli masz telefon komórkowy możesz wysyłać posty przez mms- wchodzisz do Pulpitu nawigacyjnego>Ustawienia bloga>Poczta e-mail i telefon komórkowy>Dodaj telefon komórkowy
    lub smsem- rejestrujesz konto w którymś serwisie blogowym z funkcją sms np. moblo.pl lub blip.pl kopiujesz link kanału rss bloga wchodzisz do Pulpitu nawigacyjnego>Projekt>Dodaj gadżet(np. w menu)>Kanał, wklejasz link i zapisujesz. Po wysłaniu posta smsem ukaże się tytuł i link do postu na drugim blogu.
    Można też spróbować przez przeglądarke internetową w telefonie (u niektórych operatorów to koszt paru groszy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aby wyświetlać całe posty z innego bloga wejdz na tą strone google
    http://www.google.com/ig/directory?synd=open&url=http://hosting.gmodules.com/ig/gadgets/file/109311089036199377498/MyBlog_feeds_tabs2.xml

    kliknij "add to your Webpage" wpisz własne tytuły w pola- "Title", "Gadget Title" i "Feed 1: Title".
    Pole "# of Entries" zmień na 12
    Pole Summaries na show all
    i kliknij "get the code"
    Skopiuj kod poniżej i wklej do nowego postu.
    Można spróbować pozmieniać też inne parametry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Indi...
    Moje dane dla Twojej wiedzy - jeśli można prosić - nie włącz tego do bloga :) Szacunek dla przyszłej "Żeromskiej" - acz "new age" - polskiej literatury :)

    Z.P. - Geronimo

    OdpowiedzUsuń
  4. Indianko, ciesze sie juz z Twojej ksiazki!!!
    Ja swoja napisalam w chwili najwiekszego zyciowego zwatpienia. To byla moja najlepsza z najlepszych terapii jaka mogla mi sie w ogole przytrafic.
    Wiec pisz, nie odkladaj zacznij od zaraz i pisz codziennie... a poczujesz jakie to wspaniale uczucie!
    Zycze szerokiego piora! I odzywaj sie od czasu do czasu jak ida postepy.

    OdpowiedzUsuń
  5. howk...:( było miło :( mam nadzieję że kiedyś uda mi się przedrzeć przez tłumy do barierek gdzie Ty idąc w blasku fleszy po pięknym czerwonym dywanie cudem wybierzesz mój egzemplarz i złożysz autograf:) tym czasem nic innego nie przychodzi mi do głowy...http://www.youtube.com/watch?v=nhpCN7RKUoY

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie smuć się Howk - wszak przyjedziesz na wiosnę odbudować rancho :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A i możesz ten piękny czerwony dywan przede mną rozwinąć... :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Indianka lubi poddawać swoich kolegów próbom - jednemu kazała skoczyć w ciuchach do chłodnego jeziora, drugiego podpuściła by zagrał na afrykańskich bębnach przed budynkiem w którym pracowała jako sekretarka w poważnej firmie... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Najfajniejszy był ten dudniący dźwięk afrykańskich tamtamów w centrum miasta przed pracą Indianki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Amelio, dzięki za doping. Książkę zaczęłam, zbieram też materiały wspomagające mój warsztat literacki, ale powiem szczerze, że obecnie nie mam czasu ni głowy do pisania. Zrobiłam sobie miesięczną przerwę w pisaniu.

    Pozdrawiam,
    Indianka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. k550i - dzięki za poradę. Może skorzystam...

    Olu - nie smuć się - wrócę :)


    ... kiedyś... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Indianko, jestem zauroczony Twoją postawą, podziwiam Ciebie i szkoda mi Ciebie, tyle się męczysz. Co dziwne ale dużo myślę o tym co by Tobie poradzić aby było Ci łatwiej. Dzisiaj właśnie wymyśliłem, że mogłabyś pisać książkę bo fajnie się Ciebie czyta. A tu proszę, właśnie czytam, że już to robisz. Już masz jednego czytelnika niezleżnie ile będzie kosztowała, nawet na e-booku.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!