środa, 9 czerwca 2010

Aukcja kóz - sprzedam kozy!

Sprzedam stadko kóz!
Indianka zbiera na remont domu... Kto da więcej? :)


Do sprzedania mam 8 białych kóz rasy saaneńskiej i białej polskiej uszlachetnionej, w tym kozła reproduktora rasy saaneńskiej – wybitnie mlecznej rasy. Słodkie 4 koźlęta są właśnie po nim.

Kozy są odrobaczone i zdrowe. Zakolczykowane i zarejestrowane. Wśród kóz są trzy dorosłe kozy, w tym jedna mleczna w tej chwili. Obecnie doją ją koźlęta, ale koza jest przyzwyczajona do ręcznego dojenia i daje się łatwo doić, nawet sama podchodzi i upomina się o dojenie. Jest wspaniałą, ciepłą kózką i bardzo wierną – potrafi pójść za mną do sklepu ;)
Kozy są oswojone, przyjazne, sympatyczne. Połowa kóz to kozy rasy saaneńskiej – białe, bezrożne – rasa najbardziej mlecznych kóz na świecie.

Pozostałe niewiele mniej mleczne to kozy rasy białej polskiej uszlachetnionej, uszlachetniane kozłami saaneńskimi.
Sprzedaję te kozy, ponieważ męczy mnie długotrwały brak komfortu w domu i chcę pieniądze uzyskane ze sprzedaży kóz zainwestować w częściowy remont mojej starej, zniszczonej chaty.

Ciężko mi się z nimi rozstawać, bo to ostatnie kozy jakie mi zostały po moim wielkim stadzie, ponadto to najlepsze kozy z tego stada, które miałam. Brak będzie mi ich mleka, do którego się bardzo przyzwyczaiłam i polubiłam i nie wyobrażam sobie, abym miała jakie inne mleko pić i przerabiać na sery, ale niestety – coś za coś. Pora na zmiany w moim domu.
Zdjęcia kóz które oferuję postaram się zrobić i zamieścić niebawem.  Póki co, zapraszam na www.garnek.pl/indianka gdzie zamieściłam zdjęcia jeszcze mojego dużego stada, którego większość sprzedałam dwa lata temu.
Kozy to są wspaniałe, czułe, delikatne, przyjazne zwierzęta, a ich mleko jest po prostu wyśmienite i najzdrowsze. Mogą je pić nawet alergicy, zarówno małe dzieci jak i osoby sędziwe.
Osoby, które nie tolerują mleka krowiego – często dobrze tolerują mleko kozie, ponieważ składem jest ono najbardziej zbliżone do mleka kobiety i przez to bardzo łatwo przyswajalne. Polecam zarówno dla gospodarstw ekologicznych i agroturystycznych, dla gospodarstw agroturystycznych, gdyż małe koźlęta to rozkoszne rozrabiaki, które przyjemnie obserwować jak się bawią i dokazują, co z pewnością będzie wielką atrakcją dla niejednego miejskiego dziecka na wakacjach... :)
Zapraszam zainteresowanych do kontaktu:   
email: CreativeIndianka (małpa) vp.pl


Cena wywoławcza:

Koziol saanenski, dorosly, bezrozny, bialy, kilkuletni reproduktor: 1000zl.
Koziolek saanenski, mlodziutki, paromiesieczny, bezrozny, bialy, 200zl
Koziolek rogaty, bialy, paromiesieczny, rasa polska biala uszlachetniona,
150zl

Koza saanenska, bezrozna, biala, mloda, ok. 1,5 - 2 lata 400zl
Kózka rogata, biala, mloda, rasa polska biala uszlachetniona, ok. 1 roczna,
250zl



2 komentarze:

  1. A gdzie konkretnie odbywa się aukcja-i kto ile i za co Ci konkretnie proponuje? Aukcja polega na tym że ktoś przebija kogoś wyższą ceną a nie tym że napiszesz komuś e-maila że ktoś Ci tyle i tyle zaproponował.Najlepiej napisz konkretnie ile i za co chcesz-tak jak na allegro-jest taka opcja Kup teraz!
    Katerine

    OdpowiedzUsuń
  2. Aukcja nieaktualna :-)
    Zmienilam kierunek rozwoju farmy i ide w strone hodowli :-)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!