piątek, 26 lutego 2010

Przedwiosenne porządki

Indiance opał się skończył, piła nie działa, grzejnik elektryczny się przepalił, gaz do gotowania skończył, w domu zimno, ale koc elektryczny działa i Indiance ciepło spać, a w dzień gania po podwórku robiąc obrządek lub po domu robiąc porządki, więc zimna nie czuje.
 
Trochę ręce marzną i stopy, ale za to nawycierała z kurzu i poukładała oraz posegregowała dziesiątki książek, poradników i podręczników.
Nadgarstki i dłonie bolą i drętwieją (oby to nie reumatyzm był tylko zwykłe przepracowanie), ale jeszcze stosy dokumentacji rolniczej i innej do poukładania i posegregowania zostały. Mnóstwo tego. Jednak stosy stopniowo topnieją w miarę indiańskich zabiegów.
 
Także ciuchy poskładane i poukładane częściowo są, ale zostało jeszcze sporo ich do poukładania no i podłogi do pozamiatania i umycia.
Częściowo już pozamiatane i umyte, ale jeszcze nie wszystko dostępne jest dla miotły i mopa, bo podłogi zawalone stosami dokumentów i ciuchów oraz innymi zagracającymi szpargałami.
 
Wczoraj ku radości Indianki paczka od Mamy przyszła z prowiantem.
Także Indianka na razie ma co jeść i może działać dalej.

5 komentarzy:

  1. Wiesz co,myślę ,że takie prace porządkowe najlepiej robić na bieżąco.jak się nie odkłada ,to się nie zbiera.zawsze łatwiej ułożyć kilka rzeczy niż potem wszystko na raz.
    Powiedz czego byś potrzebowała..?
    Mieszkam w Niemczech,ale czasami jestem przejazdem w Polsce,np jadę koło Szczecina,to może mógłbym coś podesłać ....???

    OdpowiedzUsuń
  2. Rockman – jeśli nie chcesz mojej zguby, terenowe auto kup mi luby ;))))
    Przydałaby się też bukmanka na dwa konie i przyczepka samochodowa.

    Rockman – no szkoda, że nie wyskoczyłeś z taką propozycją kilka lat temu, kiedy moja Mama zmieniała meble. Wystawiła na śmietnik bardzo eleganckie meble – a ja tu bez mebli tyle czasu się męczyłam. Ze Szczecina do mnie 700km i transport bardzo drogi jest (7 lat temu zapłaciłam 1100zł) i nie stać nas było na wynajem ciężarówki. Ja w Szczecinie kobiecie w piwnicy lepsze regały zostawiłam niż to co używałam tutaj przez ostatnie 7 lat – te nędzne przedpotopowe, zdewastowane i spuchnięte od wilgoci graty.

    Skoro mieszkasz w Niemczech to macie tam lukratywne wystawki, nie?
    Przydałaby mi się duża zamrażarka, lodówka, pralka, automat/piekarnik do pieczenia chleba, kuchenka gazowo-elektryczna, przepływowe podgrzewacze do wody, piec do centralnego ogrzewania, kaloryfery łazienkowe i pokojowe. A z mebli to materace na sprężynach, łóżka, lustra, szafki łazienkowe. Może coś z tych rzeczy trafisz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. „Wiesz co,myślę ,że takie prace porządkowe najlepiej robić na bieżąco.jak się nie odkłada ,to się nie zbiera.zawsze łatwiej ułożyć kilka rzeczy niż potem wszystko na raz.”

    Wiesz co, łatwo się mądrzyć jak się ma meble i ma się gdzie wtrynić cały ten bajzel ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohoho,masz ogromne oczekiwania Indianko.
    Nie dam rady tak wyposażyć twojego domu.
    Miałem na myśli trochę drobniejszą pomoc.
    Teraz z tymi wystawkami nie jest tak łatwo. Już trochę skończyły się te czasy,kiedy ludzie wystawiali dobre rzeczy.Wtedy to kwitł interes ,bo zaradni Polacy brali te wystawki na handel.
    Zorientuję się,ale raczej cieńko to widzę...;(((
    A poza "ciężkim sprzętem":) coś by się przydało..???

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zorientuję się,ale raczej cieńko to widzę...;((("

    No tak, zgadza się - krowa która dużo ryczy mało mleka daje... ;)

    "A poza "ciężkim sprzętem":) coś by się przydało..???"

    Szlachetny rycerz na białym koniu, który by mnie wsparł pomocnym ramieniem i dodał otuchy w złe dnie... Ale takiego nie ma, więc ciągniczek ogrodniczy poproszę na otarcie łez... ;))))

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!