sobota, 17 stycznia 2009

Potrawy indiańskie :D

hahaha... :D
Przy okazji znalazłam parę potraw indiańskich...
Nie mogłam sobie odmówić przyjemności ich skopiowania, tym bardziej że składniki brzmią smakowicie, więc i potrawa z nich zrobiona musi być smaczna :)))))))).
Wypróbuję ją w odpowiednim czasie :D

Talerz z pomidorami i mozarella po indiańsku

  • pokrojony pomidor w plastry
  • pokrojony ser mozarella w plastry
  • oliwa z oliwek
  • pieprz w kulkach
  • listki bazyli
  • szczypiorek
  • oregano
  • sól
Pokrojone w plastry pomidory (np. 1 pomidor na jeden talerz) położyć na przemian z plastrami mozarelli tworząc koło. Polać oliwą, posolić, oreganować (posypać oregano), na środek dać listek bazylii, na całość rozsypać kilka ziarenek okrągłego pieprzu (sam sobie znajduje miejsce na talerzu). Wziąć trzy równo dopasowane do siebie szczypiorki długości około 15 cm, związać je jakieś 3 cm od góry czwartym szczypiorkiem i rozłożyć na talerzu pionowo - tworzy to taki wigwam nad tą całą sałatką. Podać z gorącą bagietką oraz prosto z lodówki wyjętym masłem z czosnkiem.

2 komentarze:

  1. Przeglądając profile, znalazłem Pani stronę, bardzo ciekawa, jeśli mi czas pozwoli chętnie będę tę stronę odwiedzał.Jeśli Pani pozwoli czy będę ją mógł umieścić w swoim blogu jako obserwowaną .Jest on prowadzony w języku Esperanto. komentarz można wpisać również po polsku.Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że podoba się Panu moja strona. Serdecznie zapraszam do częstych odwiedzin i wypowiedzi.
    Ależ oczywiście, że może Pan ją umieścić w swoim blogu jako obserwowaną. Co prawda Ja żyję na odludziu - ale jestem osobą bardzo towarzyską i chętnie się dzielę moimi przeżyciami z caaałym światem ;)

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!